• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Home
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία

COVID-19: Καλές Πρακτικές

Άνεμος Ανανέωσης

Ad example
  • υγεία
  • οικονομία
  • εργασία
  • αλληλεγγύη
  • πράσινη καινοτομία
  • κοινωνική οικονομία
Βρίσκεστε εδώ:Αρχική / οικονομία / Ηλεκτρονίκητο φέρρυ-μποτ αποδεικνύεται πιο οικονομικό από πετρελαιοκίνητα / E-ferry Ellen crosses the finish line, and delivers great results

Ηλεκτρονίκητο φέρρυ-μποτ αποδεικνύεται πιο οικονομικό από πετρελαιοκίνητα / E-ferry Ellen crosses the finish line, and delivers great results

14 Ιουνίου, 2020 by Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

Ηλεκτρονίκητο φέρρυ-μποτ περνάει τα τεστ, ενώ αποδεικνύεται πιο οικονομικό από πετρελαιοκίνητα


E-ferry Ellen crosses the finish line, and delivers great results

Το πλήρως ηλεκτροκίνητο φέρυ-μποτ Ellen – που αναπτύχθηκε στη Δανία στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Horizon 2020 – πέρασε από τα τεστ αξιολόγησης και αποδείχθηκε μάλιστα πιο οικονομικό σε σχέση με τα παρόμοια πετρελαιοκίνητα παλιότερης ή νεότερης τεχνολογίας σκάφη. Η αξιολόγηση των δεδομένων από την δρομολόγησή του έδειξε ότι είναι αξιόπιστο, αρέσει στους ταξιδιώτες και μπορεί να αποσβεστεί μέσα σε λίγα χρόνια η διαφορά στο κόστος κατασκευής και συνεισφέρει σε πολύ σημαντική μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου που αλλάζουν το κλίμα εφόσον ο ηλεκτρισμός παράγεται από ανανεώσιμες πηγές.

Το σκάφος έχει δρομολογηθεί στην Δανία σε λιμάνι της Βαλτικής. Οι εταίροι του προγράμματος ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα στις 27.5.2020 και παρουσίασαν δημοσίως τα αποτελέσματα της επίδοσης του σκάφους όσο και οικονομικά στοιχεία.  Οι οικονομικοί υπολογισμοί δείχνουν ότι η ηλεκτροκίνηση είναι η καλύτερη λύση για ένα διαχειριστή φέρυ μποτ (πορθμείο) ως προς την μείωση συνολικά των αερίων που συνεισφέρουν στην αλλαγή του κλίματος (greenhouse gas emissions) και άλλων ρύπων.

85% ενεργειακή αποτελεσματικότητα
Η ενεργειακή απόδοση του συνολικού ηλεκτρικού συστήματος φτάνει το 85%, κάτι που υπερβαίνει το διπλάσιο από αυτό του συστήματος πρόωσης ενός κλασικού πετρελαιοκίνητου πλοίου. Έτσι, το 100% ηλεκτρικό πορθμείο χρησιμοποιεί την ενέργεια που παρέχεται με σημαντική αποτελεσματικότητα, με αποτέλεσμα την άμεση εξοικονόμηση για τον διαχειριστή. Η Elen ξοδεύει περίπου 1600 kWh στο ταξίδι επιστροφής των 22 ναυτικών μιλίων. Σε συνδυασμό με τον φορτιστή υψηλής απόδοσης στο λιμάνι του Søby, καθιστά την Elen σοβαρό ανταγωνιστή απέναντι στα υπάρχοντα πετρελαιοκίνητα πλοία. Μπορεί να αντλήσει την απαραίτητη ισχύ πολύ γρήγορα πριν ξεκινήσει το επόμενο ταξίδι, διατηρώντας έτσι την υψηλή συχνότητα δρομολογίων που απαιτούν οι επιβάτες. Ο σταθμός φόρτισης φορτίζει έως και 4MW, ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης των μπαταριών, όταν το πλοίο φτάνει στο λιμάνι του Søby.

Η ηλεκτρική πρόωση είναι τώρα η πιο φτηνή λύση
Πολύ σημαντικό για τη διάδοση της ηλεκτρονικής τεχνολογίας, είναι το γεγονός ότι η καθαρή ηλεκτρική ενέργεια είναι η φθηνότερη λύση τώρα για πορθμεία. Το επενδυτικό κόστος εξακολουθεί να είναι κάπως υψηλότερο για ένα ηλεκτρικό πλοίο, αλλά η εξοικονόμηση στο κόστος λειτουργίας αντισταθμίζει το κόστος επένδυσης μετά από 4-8 χρόνια, ανάλογα με τις συνθήκες, τεχνικές και κανονιστικές, που ισχύουν για τη διαδρομή. Καθώς η διάρκεια ζωής ενός πορθμείου είναι συνήθως περίπου 30 χρόνια, ο διαχειριστής του σκάφους μπορεί επομένως να προσβλέπει σε σημαντική εξοικονόμηση μετά από λίγα χρόνια λειτουργίας. Στα εντυπωσιακά οικονομικά στοιχεία συνεισφέρουν και οι φθίνουσες τιμές της ηλεκτρονικής τεχνολογίας, ιδίως οι τιμές της μπαταρίας, οι οποίες μειώνονται ταχέως τα τελευταία χρόνια, ενώ η ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών αυξάνεται σταθερά.

Η ικανοποίηση των ταξιδιωτών είναι πολύ υψηλή
Η καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής ως αποτέλεσμα των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου αποτελεί προτεραιότητα για πολλούς, και οι επιβάτες της Ellen αναφέρουν ξανά και ξανά στις έρευνες επιβατών της E-ferry, ότι είναι εξαιρετικά ικανοποιημένοι με την Ellen χωρίς εκπομπές. Επίσης, επισημαίνουν το ήσυχο ταξίδι, χωρίς θόρυβο και ρύπανση / καπνό στο κατάστρωμα. Γενικά, οι επιβάτες θεωρούν ότι είτε είναι «εξαιρετικά» ικανοποιημένοι (45%) είτε «πολύ» ικανοποιημένοι (41,3%) με το ηλεκτρικό πλοίο. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι κανένας επιβάτης δεν αισθάνεται ανασφαλής πλέοντας με το 100% ηλεκτρικό πλοίο.

Αξιοσημείωτη μείωση εκπομπών αερίων θερμοκηπίου και άλλων ρύπων
Η Ellen είναι απαλλαγμένη από εκπομπές ρύπων κατά τη λειτουργία της, αλλά αν οι εκπομπές εκπέμπονται σε σχέση με τη λειτουργία, ή όχι, εξαρτάται φυσικά από το πού προέρχεται η χρησιμοποιημένη ηλεκτρική ενέργεια. Εάν η Ellen φορτίζεται με ηλεκτρική ενέργεια από πράσινες πηγές ενέργειας, όπως ο άνεμος και ο ήλιος, θα λειτουργεί εντελώς χωρίς εκπομπές, εξοικονομώντας περίπου 2.520 τόνους CO2 ετησίως. Εάν χρησιμοποιεί ηλεκτρικό ρεύμα από το συνηθισμένο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας της Δανίας, θα μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 2.010 τόνους CO2 ετησίως. Οι εκπομπές CO2 από την παραγωγή μπαταριών αντισταθμίζονται από την εξοικονόμηση εκπομπών κατά τους τρεις πρώτους μήνες της ζωής του ηλεκτρικού πορθμείου.

E-ferry έκθεση αξιολόγησης
Εδώ θα βρείτε την έκθεση αξιολόγησης χωρισμένη σε 5 τμήματα:

E-ferry Evaluation – 01 Frontpage, Contents and Introduction
E-ferry Evaluation – 02 A closer look at the Economic, Environmental and Technical aspects, and at Passenger Satisfaction
E-ferry Evaluation – 03 The full Evaluation Report of the E-Ferry
E-ferry Evaluation – 04 E-ferry History, Partners and Specifications
E-ferry Evaluation – 05 Contact information, Links and Photos

Facts about the E-ferry project
The E-ferry project is an EU Horizon 2020-supported development project, which aims to design, build and demonstrate a 100% electrically powered passenger and car ferry with a significantly increased range compared to previous electric ferries. The project was officially completed on May 27, 2020.

EU Horizon 2020: https://ec.europa.eu/programmes/horizon2020/en

Εταίροι του προγράμματος
Ærø Kommune (Municipality of Ærø)
Danfoss Editron
Dansk Brand og Sikringsteknisk Institut
Ελληνικό Ινστιτούτο Μεταφορών / Hellenic Institute of Transport (CERTH/HIT)
Leclanché
Rådgivende Skibsingeniører Jens Kristensen ApS
Søby Værft (Søby Shipyard)
Søfartsstyrelsen (Danish Maritime Authority)
Tuco Marine Group

E-ferry Ellen crosses the finish line, and delivers great results
The fully E-ferry Ellen crosses the finish line – e-propulsion is now cheaper than diesel

The E-ferry Ellen is a Horizon 2020 supported fully electric, record breaking regional ferry which sails in the Danish part of the Baltic. The partners behind the E-ferry project have met the criteria set by the EU, and now the important data on Ellen’s performance and finances has been published. The economic calculations show that pure electric power is the best solution for a ferry operator, and the best solution in terms of reducing greenhouse gas emissions and harmful particles.

85% energy efficiency
The energy efficiency of the total electrical system is as high as 85%, which is more than twice that of the propulsion system of a classic diesel ferry. Thus, the 100% electric ferry utilizes the energy supplied exceptionally well, which results in direct savings to the operator.

Ellen spends around 1600 kWh on the 22 nautical mile return trip. Combined with the high-performance charger in the port of Søby, it makes Ellen a serious competitor for current diesel ferries. Ellen is able to draw the necessary power very quickly before the next trip starts, thus maintaining the high frequency that passengers demand. The charging station charges with up to 4MW, depending on the charging status of the batteries when the ferry arrives in port in Søby.

Electric propulsion is now the cheapest solution
Perhaps most important of all for the dissemination of e-technology, pure electricity is simply the cheapest solution now. Investment costs are still somewhat higher for an electric ferry, but the savings in operation offsets investment costs after 4-8 years, depending on the conditions, technical and regulatory, that apply to the route. As the lifespan of a ferry is typically around 30 years, an operator can therefore look forward to significant savings after a few years of operation. Contributing to the startling figures are the declining prices of e-technology, not least the battery prices, which have been declining rapidly in recent years, while the energy density of the batteries has increased steadily.

Passenger satisfaction is very high
Combating climate change as a result of greenhouse gas emissions is a priority to many, and Ellen’s passengers mention again and again in E-ferry’s passenger surveys, that they are extremely pleased with the emissions-free Ellen. Lkewise, they highlight the quiet sailing without noise and smog on the sun deck. In general, passengers consider that they are either ‘extremely’ satisfied (45%) or ‘very’ satisfied (41.3%) with the electric ferry. It is also noteworthy that no passenger feels unsafe by sailing with the 100% electric ferry.

Noticeable reduction in greenhouse gas emissions and particulates
Ellen is emission-free in operation, but whether emissions are emitted in connection with the operation, or not, naturally depends on from where the used electricity originates. If Ellen is charged with electricity from green energy sources, such as wind and sun, she will operate completely emission-free, saving the environment of around 2,520 tonnes of CO2 per year. If she is charged with electricity from the ordinary Danish electricity grid, she will reduce CO2 emissions by around 2,010 tonnes of CO2 per year. CO2 emissions from battery production are compensated for by the emission savings over the first three months of the life of the electric ferry.

E-ferry has released evaluation report
The E-ferry project has now officially ended and in connection with the completion, the partners have prepared an evaluation report which is available here in 5 parts:

E-ferry Evaluation – 01 Frontpage, Contents and Introduction
E-ferry Evaluation – 02 A closer look at the Economic, Environmental and Technical aspects, and at Passenger Satisfaction
E-ferry Evaluation – 03 The full Evaluation Report of the E-Ferry
E-ferry Evaluation – 04 E-ferry History, Partners and Specifications
E-ferry Evaluation – 05 Contact information, Links and Photos

Facts about the E-ferry project
The E-ferry project is an EU Horizon 2020-supported development project, which aims to design, build and demonstrate a 100% electrically powered passenger and car ferry with a significantly increased range compared to previous electric ferries. The project was officially completed on May 27, 2020.

E-ferry partners
Ærø Kommune (Municipality of Ærø)
Danfoss Editron
Dansk Brand og Sikringsteknisk Institut
Hellenic Institute of Transport (CERTH/HIT)
Leclanché
Rådgivende Skibsingeniører Jens Kristensen ApS
Søby Værft (Søby Shipyard)
Søfartsstyrelsen (Danish Maritime Authority)
Tuco Marine Group

Ανηκει στην κατηγορια:οικονομία, πράσινη καινοτομία επισημασμένο με:e-ferry, electrification, ferry, ηλεκτροκίνηση πλοίων

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αρχική Πλευρική Στήλη

  • Facebook

Αλληλεγγύη

Κοινή διακήρυξη μιας ευρείας συμμαχίας φορέων για τον Κοινωνικό Πυλώνα στην ΕΕ / Common statement, Stand Up for the Social Pillar Alliance

22 Φεβρουαρίου, 2021 By Nikos Chrysogelos

Κοινή διακήρυξη, ευρείας συμμαχίας για τον Κοινωνικό Πυλώνα στην ΕΕ Στις 22.2.2021, λίγες μέρες πριν από την δημοσιοποίηση του Σχεδίου Δράσης για … [διάβασε περισσότερο...] about Κοινή διακήρυξη μιας ευρείας συμμαχίας φορέων για τον Κοινωνικό Πυλώνα στην ΕΕ / Common statement, Stand Up for the Social Pillar Alliance

Πρόσθετη, πιο ευέλικτη χρηματοδότηση για στήριξη όσων έχουν μεγαλύτερη ανάγκη / Additional, more flexible funding to help those most in need

22 Ιανουαρίου, 2021 By Nikos Chrysogelos

Πρόσθετη, πιο ευέλικτη χρηματοδότηση για στήριξη όσων έχουν μεγαλύτερη ανάγκη Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε (649 υπέρ, 7 κατά και 31 αποχές) στις … [διάβασε περισσότερο...] about Πρόσθετη, πιο ευέλικτη χρηματοδότηση για στήριξη όσων έχουν μεγαλύτερη ανάγκη / Additional, more flexible funding to help those most in need

Στηρίξτε τη φιλοξενία αστέγων προσφύγων στο WELCOMMON HOSTEL στη διάρκεια της πανδημίας /Support accommodation and education of refugees in WELCOMMON HOSTEL during COVID-19

1 Δεκεμβρίου, 2020 By Nikos Chrysogelos

Μέσα στην πανδημία ακόμα πιο αναγκαίο το Welcommon project για άστεγους ευάλωτους πρόσφυγες Στις 7 Νοεμβρίου ξεκίνησε το lockdown-2, κάτι … [διάβασε περισσότερο...] about Στηρίξτε τη φιλοξενία αστέγων προσφύγων στο WELCOMMON HOSTEL στη διάρκεια της πανδημίας /Support accommodation and education of refugees in WELCOMMON HOSTEL during COVID-19

672,5 δις ευρωπαϊκοί πόροι για ανάκαμψη ΕΕ με κανόνες δικαίου/Recovery plans: 40% for climate and biodiversity, Rule of Law

10 Νοεμβρίου, 2020 By Nikos Chrysogelos

672,5 δις ευρωπαϊκοί πόροι για ανάκαμψη ΕΕ με κανόνες δικαίου Την Δευτέρα 9 Νοεμβρίου οι αρμόδιες επιτροπές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (Επιτροπή … [διάβασε περισσότερο...] about 672,5 δις ευρωπαϊκοί πόροι για ανάκαμψη ΕΕ με κανόνες δικαίου/Recovery plans: 40% for climate and biodiversity, Rule of Law

INOUT Hostel: ο πρώτος ξενώνας με 90% προσωπικό με αναπηρίες /the first hospitality service where 90% workforce with disabilities

27 Νοεμβρίου, 2020 By Nikos Chrysogelos

INOUT Hostel: ο πρώτος ξενώνας με 90% προσωπικό με αναπηρίες To INOUT Hostel, στη Βαρκελώνη, Καταλονία, Ισπανία επιλέχθηκε από το δίκτυο Hostel … [διάβασε περισσότερο...] about INOUT Hostel: ο πρώτος ξενώνας με 90% προσωπικό με αναπηρίες /the first hospitality service where 90% workforce with disabilities

Περισσότερα άρθρα αυτής της κατηγορίας

Εργασία

Περισσότερες γυναίκες στην πρώτη γραμμή κατά της COVID-19 / Women at the core of the fight against COVID-19 crisis

1 Μαρτίου, 2021 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

Περισσότερες γυναίκες στην πρώτη γραμμή κατά του COVID-19 Οι γυναίκες αποτελούν τo 76% το 49 … [διάβασε περισσότερο...] about Περισσότερες γυναίκες στην πρώτη γραμμή κατά της COVID-19 / Women at the core of the fight against COVID-19 crisis

11.500.000 θέσεις εργασίας σε ΑΠΕ το 2019 /More jobs in Renewable Energy in 2019

17 Νοεμβρίου, 2020 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

Περισσότερες θέσεις εργασίας στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, 32% συμμετοχή των γυναικών Οι … [διάβασε περισσότερο...] about 11.500.000 θέσεις εργασίας σε ΑΠΕ το 2019 /More jobs in Renewable Energy in 2019

3 δις £ ενισχύσεις για ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων στη Βρετανία /£3 billion Energy Efficiency Grants

6 Αυγούστου, 2020 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

2 δις £ ενισχύσεις για ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων στη Βρετανία H Βρετανική κυβέρνηση … [διάβασε περισσότερο...] about 3 δις £ ενισχύσεις για ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων στη Βρετανία /£3 billion Energy Efficiency Grants

Ενεργειακή μετάβαση και απασχόληση – Είμαστε σε σωστό δρόμο;

22 Ιουλίου, 2020 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

του Βλάση Οικονόμου O Fatih Birol, εκτελεστικός διευθυντής της Διεθνούς Επιτροπής Ενέργειας … [διάβασε περισσότερο...] about Ενεργειακή μετάβαση και απασχόληση – Είμαστε σε σωστό δρόμο;

Ευρωπαϊκό Εξάμηνο: Αποτελεσματικά μέτρα για να μη μείνει κανένας μόνος / Recovering economy and work while supporting green and digital transition,

8 Ιουνίου, 2020 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

Στις 20 Μαΐου και στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Εξαμήνου (European Semester), η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (EC) … [διάβασε περισσότερο...] about Ευρωπαϊκό Εξάμηνο: Αποτελεσματικά μέτρα για να μη μείνει κανένας μόνος / Recovering economy and work while supporting green and digital transition,

Tags

cooperatives coronavirus COVID-19 covid19 EUKI_Climate europe social economy Social Economy Europe Επιχειρήσεις Ευρωκοινοβούλιο Ευρωπαϊκός Προϋπολογισμός Πράσινη Ανάκαμψη Πράσινη Συμφωνία έρευνα αλληλεγγύη ανανεώσιμη ενέργεια ατμοσφαιρική ρύπανση βιώσιμη κινητικότητα ενέργεια ενεργειακή μετάβαση ενεργειακοί συνεταιρισμοί εργασία ευρωπαϊκή ένωση ευρωπαϊκή αλληλεγγύη ευρωπαϊκό κοινοβούλιο ηλιακή ενέργεια θέσεις εργασίας καινοτομία καραντίνα κλίμα κλιματική δράση κοινωνική αλληλεγγύη κοινωνική οικονομία κοροναϊός κρίση οικονομία οικονομική κρίση πανδημία ποδήλατο πολιτισμός πράσινη οικονομία πρόσφυγες τέχνη ταμείο ανάκαμψης υγεία

Footer

Εύχομαι τα καλύτερα γρήγορα

Ως Άνεμος Ανανέωσης θέλουμε την περίοδο του κοροναϊού να ανανεώσουμε τον τρόπο που εργαζόμαστε για λύσεις στα κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα. Η πανδημία και τα μέτρα που έχουν ληφθεί αναδεικνύουν πολλά προβλήματα τα οποία έχουν οι πιο ευάλωτοι, που αντιπροσωπεύουν, όμως, σήμερα ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας μας.
Εργαζόμαστε λοιπόν σε δύο επίπεδα:
• να βοηθήσουμε, με μεταφορά καλών πρακτικών, την ανάπτυξη πρωτοβουλιών αλληλεγγύης και αλληλο-υποστήριξης όχι μόνο όσο διαρκεί το #ΜενουμεΣπίτι αλλά και για την επόμενη μέρα, που θα είναι έτσι κι αλλιώς δύσκολη για τους περισσότερους,
• να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα επικοινωνίας, διαδικτυακής οργάνωσης συζητήσεων, μαθημάτων και εκδηλώσεων (με έμφαση στις καλλιτεχνικές). Έτσι δημιουργούμε ένα δίκτυο αλληλογνωριμίας και συνεργασιών όχι μόνο για το σήμερα αλλά και για το αύριο

Πρόσφατα

  • Περισσότερες γυναίκες στην πρώτη γραμμή κατά της COVID-19 / Women at the core of the fight against COVID-19 crisis
  • To Ευρωκοινοβούλιο συζητάει με εκπροσώπους φαρμακευτικών εταιριών για τα εμβόλια /MEPs discuss ways to increase roll-out of vaccines with pharma CEOs
  • Κοινή διακήρυξη μιας ευρείας συμμαχίας φορέων για τον Κοινωνικό Πυλώνα στην ΕΕ / Common statement, Stand Up for the Social Pillar Alliance
  • H Ιαπωνία αναπτύσσει ηλεκτρικά πλοία, μηδενικών εκπομπών / The Japanese are developing zero-emission, battery-electric vessels
  • Κυκλική οικονομία: αυστηρότεροι κανόνες κατανάλωσης και ανακύκλωσης στην ΕΕ / Circular economy: European Parliament calls for tighter EU consumption and recycling rules

Search

Tags

cooperatives coronavirus COVID-19 covid19 EUKI_Climate europe social economy Social Economy Europe Επιχειρήσεις Ευρωκοινοβούλιο Ευρωπαϊκός Προϋπολογισμός Πράσινη Ανάκαμψη Πράσινη Συμφωνία έρευνα αλληλεγγύη ανανεώσιμη ενέργεια ατμοσφαιρική ρύπανση βιώσιμη κινητικότητα ενέργεια ενεργειακή μετάβαση ενεργειακοί συνεταιρισμοί εργασία ευρωπαϊκή ένωση ευρωπαϊκή αλληλεγγύη ευρωπαϊκό κοινοβούλιο ηλιακή ενέργεια θέσεις εργασίας καινοτομία καραντίνα κλίμα κλιματική δράση κοινωνική αλληλεγγύη κοινωνική οικονομία κοροναϊός κρίση οικονομία οικονομική κρίση πανδημία ποδήλατο πολιτισμός πράσινη οικονομία πρόσφυγες τέχνη ταμείο ανάκαμψης υγεία

Copyright © 2021 · Magazine Pro on Genesis Framework · WordPress · Εισοδος