• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Home
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία

COVID-19: Καλές Πρακτικές

Άνεμος Ανανέωσης

Ad example
  • υγεία
  • οικονομία
  • εργασία
  • αλληλεγγύη
  • πράσινη καινοτομία
  • κοινωνική οικονομία
Βρίσκεστε εδώ:Αρχική / υγεία / Τα οφέλη από τις επενδύσεις για ποδήλατο στην Ευρώπη /Βenefits of cycling investments for Europe

Τα οφέλη από τις επενδύσεις για ποδήλατο στην Ευρώπη /Βenefits of cycling investments for Europe

6 Φεβρουαρίου, 2021 by Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

Τα οφέλη από τις επενδύσεις για τo ποδήλατο στην Ευρώπη

Σύμφωνα με τα στοιχεία της European Cyclists’ Federation – ECF (Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ποδηλατιστών) τα οφέλη για το περιβάλλον, την υγεία και την κοινωνία είναι ιδιαίτερα σημαντικά:

Ατμοσφαιρική ρύπανση

  • Με οικονομικούς όρους το όφελος από τη μειωμένη ατμοσφαιρική ρύπανση μέσω ποδηλασίας ανέρχεται σε 435.000.000 ευρώ. Η ατμοσφαιρική ρύπανση είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την υγεία στην Ευρώπη, προκαλώντας περίπου 400.000 πρόωρους θανάτους ετησίως.
  • Εκπομπές CO2. Η ποδηλασία εξοικονομεί εκπομπές που αντιστοιχούν σε πάνω από 16.000.000 τόνους ισοδυνάμου CO2 ετησίως. Με οικονομικούς όρους η αξία της εξοικονόμησης ανέρχεται σε 600 έως 5,630 εκατομμύρια ευρώ, ανάλογα με το κοινωνικό κόστος του άνθρακα.
  • Όχληση από την ηχορύπανση. Η τρέχουσα οικονομική αξία της μειωμένης ηχορύπανσης μέσω της ποδηλασίας είναι 300.000.000 ευρώ. Η ηχορύπανση από την οδική κυκλοφορία είναι η αιτία περίπου 8 900 πρόωρων θανάτων και σχεδόν 800.000 επιπλέον περιπτώσεων υπέρτασης ετησίως στην Ευρώπη.

Ρύπανση νερού και εδάφους, εξοικονόμηση χώρου

  • Η υποδομή για ποδηλασία χρειάζεται λιγότερο χώρο σε σχέση με την υποδομή για αυτοκίνητα. Aυτό σημαίνει μικρότερη δέσμευση εδαφών, λιγότερη ρύπανση εδάφους, μείωση της ρύπανσης των υδάτων. Η διευκόλυνση της μετακίνησης με ποδήλατο αντί της διευκόλυνσης της υποδομής για αυτοκίνητα σημαίνει, επίσης, περισσότερη γη διαθέσιμη σε πιο ελκυστικές περιοχές.
  • Εξοικονόμηση καυσίμων. Τα τρέχοντα επίπεδα ποδηλασίας στην ΕΕ αντιστοιχούν σε εξοικονόμηση 3.000.000.000 λίτρων καυσίμων ετησίως, που αντιστοιχεί σε ετήσια κατανάλωση καυσίμου για τις οδικές μεταφορές μιας χώρας όπως η Ιρλανδία. Η αξία μιας τέτοιας εξοικονόμησης καυσίμων είναι σχεδόν 4.000.000.000 ευρώ
  • Παραγωγή προϊόντων κι αποβλήτων: Το μέσο βάρος ενός αυτοκινήτου στην ΕΕ το 2017 ήταν σχεδόν 1400 κιλά, ενώ ένα ποδήλατο σπάνια ζυγίζει περισσότερο από 20 κιλά ή 1,5% του βάρους ενός αυτοκινήτου. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζονται πολύ λιγότεροι πόροι για την κατασκευή του. Μερικοί από τους φυσικούς πόρους που χρησιμοποιούνται για τα ποδήλατο είναι οι ίδιοι όπως αυτοί που προορίζονται για αυτοκίνητα (π.χ. χάλυβας, αλουμίνιο, διαφορετικά πολυμερή) αλλά η ποσότητα που χρησιμοποιείται για ένα ποδήλατο είναι κατά πολύ μικρότερη. Πρώτες ύλες, όπως η πλατίνα ή το παλλάδιο που χρησιμοποιούνται για καταλυτικούς μετατροπείς αυτοκινήτων και προκαλούν σημαντικές εκπομπές και περιβαλλοντική ζημιά κατά την εξαγωγή τους, δεν χρησιμοποιούνται καθόλου για την κατασκευή ποδηλάτων.

Υγεία

  • Η ποδηλασία αποτρέπει 18.110 πρόωρους θανάτους ετησίως στην ΕΕ-28. Αυτό αντιστοιχεί σε οικονομική αξία περίπου 52.000.000.000 ευρώ το χρόνο. Η ποδηλασία συμβάλλει, επίσης στην υγιέστερη ζωή βοηθώντας στην πρόληψη μεγάλου αριθμού σοβαρών και χρόνιων παθήσεων, για παράδειγμα: καρδιαγγειακών παθήσεων, διαβήτη (τύπος 2), καρκίνου του μαστού, καρκίνου του παχέος εντέρου, οστεοπόρωση.
  • Ψυχική υγεία: Η συμμετοχή σε μια μέτρια σωματική δραστηριότητα, όπως είναι η ποδηλασία, μειώνει τον κίνδυνο για τη νόσο Αλτσχάιμερ κατά 29% και για την δυσκολία μάθησης κατά περίπου 26%. Η σωματική δραστηριότητα συνδέεται επίσης με μείωση κατά 17% της πιθανότητας εμφάνισης κατάθλιψης, όπως έδειξε μια μεγάλη αξιολόγηση σχετικών ερευνών..
  • Ανάπτυξη παιδιών: 4 ώρες μετά την άφιξή τους στην τάξη, το επίπεδο συγκέντρωσης των παιδιών που κάνουν ποδήλατο ή περπατούν για να πάνε στο σχολείο είναι κατά 8% υψηλότερο από ό, τι για εκείνα που πάνε με το αυτοκίνητο.
  • Απουσίες: Οι εργαζόμενοι που χρησιμοποιούν ποδήλατο τακτικά για να πάνε στην εργασία τους, έχουν κατά μέσον όρο 1,3 ημέρες λιγότερη απουσία από την εργασία τους για λόγους ασθένειας το χρόνο. Αυτό σημαίνει μείωση απωλειών κατά περίπου 5.000.000.000 ευρώ ετησίως για τις επιχειρήσεις σε ολόκληρη την ΕΕ. Αυτό το ποσό αντιστοιχεί περίπου στο άμεσο και έμμεσο κόστος στην αυστριακή οικονομία από τις απουσίες λόγω ασθένειας.

Κοινωνικά οφέλη και ποιότητα ζωής

  • Οι μελέτες ποιότητας του χρόνου από το Λονδίνο, το Μόντρεαλ, τις ΗΠΑ και την Κολομβία δείχνουν ότι οι χρήστες ποδηλάτου είναι οι περισσότερο ή οι πιο ικανοποιημένοι με την μετακίνησή τους για να πάνε στην εργασία τους.
  • Το ποδήλατο είναι πολύ αποδοτικό ως προς το χώρο: Κατά τη διάρκεια 1 ώρας, 7 φορές περισσότερα ποδήλατα από ό, τι αυτοκίνητα μπορούν να διασχίσουν χώρο πλάτους 3,5 μέτρων σε αστικό περιβάλλον.
  • Το μέρος που απαιτείται για τη στάθμευση ενός μόνο αυτοκινήτου μπορεί να χωρέσει έως και 15 ποδήλατα.
  • Το ετήσιο κόστος για την κατοχή και τη χρήση ποδηλάτου ανέρχεται σε περίπου 5% ή 10% (για ηλεκτρικά ποδήλατα) σε σύγκριση με το κόστος ιδιοκτησίας και χρήσης αυτοκινήτου.
  • Κοινωνική ζωή: Παρέχοντας μια φθηνή επιλογή μεταφοράς, το ποδήλατο μπορεί να διευκολύνει την πρόσβαση εργαζομένων και μειονεκτούντων ομάδων σε κοινωνικές δραστηριότητες. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα νοικοκυριά με το χαμηλότερο εισόδημα – Αμερικανοί που κερδίζουν λιγότερα από 20.000 $ ετησίως – έχουν διπλάσιες πιθανότητες από τον υπόλοιπο πληθυσμό να βασίζονται στο ποδήλατα για βασικές μεταφορικές ανάγκες τους, όπως το να πάνε στη δουλειά τους.
  • Ισότητα των φύλων: Η έρευνα δείχνει ότι οι γυναίκες τείνουν να επωφελούνται περισσότερο από τα υψηλότερα επίπεδα ποδηλασίας. Για παράδειγμα, δεδομένου ότι εξακολουθούν να φροντίζουν την κινητικότητα των περισσότερων παιδιών και ηλικιωμένων ενηλίκων στις οικογένειες, κερδίζουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο εάν τα παιδιά και οι ηλικιωμένοι μπορούν να μετακινούνται ανεξάρτητα, με το ποδήλατό τους, και δεν χρειάζονται να τους μεταφέρουν με αυτοκίνητο.
  • Κοινωνική συνδεσιμότητα: Η ποδηλασία είναι μια κατά βάση κοινωνική δραστηριότητα. Συνδέει ανθρώπους όπως και γειτονιές, δεν διχοτομεί το χώρο, παρέχει τη δυνατότητα για βελτιωμένες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και περισσότερη ανταλλαγή μεταξύ τους. Μπορεί να συνδέσει άτομα από διαφορετικά υπόβαθρα και κοινωνικές τάξεις, βελτιώνει έτσι τη συνοχή της κοινωνίας.
  • Προσβασιμότητα: Η ποδηλασία αυξάνει την προσβασιμότητα, όχι μόνο στην απασχόληση, αλλά και σε χώρους κοινωνικής και πολιτιστικής ανταλλαγής. Τα τελευταία χρόνια, τα μαθήματα ποδηλασίας για τους πρόσφυγες υπήρξαν ιδιαίτερα επιτυχημένα σε πολλές χώρες της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένης της Σουηδίας, της Γερμανίας, των Κάτω Χωρών ή της Εσθονίας. Παρόμοιες πρωτοβουλίες που υποστηρίζονται από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ποδηλατιστών παρέχουν στους πρόσφυγες, και ιδίως στις γυναίκες, τη δυνατότητα να συμμετέχουν πιο ενεργά στην κοινωνία, δίνοντάς τους εύκολη πρόσβαση σε σχετικές εγκαταστάσεις και δραστηριότητες

 

————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Βenefits of cycling investments for Europe

Source: European Cyclists’ Federation (ECF) 

Air Pollution:

  • Value of reduced air pollution through cycling: 435 million euros
    Air pollution is the single largest environmental health risk in Europe, causing around 400 000 premature deaths per year.
  • CO2 Emission:
    Cycling saves emissions equaling more than 16 million tons of CO2 equivalents per year in the EU. Value of the savings: 600 to 5.630 million euros, depending on the Social Cost of Carbon
  • Noise Pollution:
    The current value of reduced noise pollution through cycling is 300 million euros. Noise pollution from road traffic is the cause of around 8 900 premature deaths and almost 800 000 additional cases of hypertension per year in Europe.
  • Water and Soil Pollution, Space Saving:
    Cycling infrastructure needs less space than infrastructure for cars. If less infrastructure is needed, this means less sealed soils, less soil pollution and less water pollution. Establishing cycling instead of car infrastructure means also more land available for lucrative investments in the most attractive regions
  • Fuel Saving:
    The current levels of cycling in the EU correspond to fuel savings of more than 3 billion litres per year, which corresponds to the fuel consumption for road transport of a country like Ireland. The value of these fuel savings is almost 4 billion euros.
  • Waste Production:
    The average weight of a car in the EU in 2017 was almost 1400 kg, a bike rarely weighs more than 20 kg, or 1.5% of the weight of a car. This means that much less resources are needed for its construction. Some of the resources are the same, but used in much less quantities (e.g. steel, aluminium, different polymers), others, like platinum or palladium for catalytic converters which cause significant emissions and environmental damage during their extraction, are not used at all for the manufacturing of bicycles.

Health

Cycling prevents 18,110 premature deaths per year in the EU-28. This corresponds to an economic value of EUR 52 bn per year. Cycling also contributes to healthier lives by helping to prevent a large number of severe and chronical diseases, for example: cardio-vascular diseases; diabetes (type 2); breast cancer; colon cancer; osteoporosis.

Mental Health:
Engaging in moderate physical activity like cycling reduces the risk for Alzheimer’s disease by 29% and for cognitive decline by about 26%. Physical activity is also linked to 17% lower odds for developing depression in a large metaanalysis of relevant studies

Children Development:
4 hours after arriving in the classroom, concentration levels of children who are cycling or walking to school are 8% higher than for those who are getting a lift by car.

Absenteeism:
Employees that cycle to work regularly have on average 1.3 days less sickness absence per year. This means a gain of almost 5 bn EUR per year for employers around the EU. This amount roughly corresponds to the direct and indirect cost of sickness absence to the Austrian economy.

Social Benefits and Life Satisfaction

  • Quality of Time
    Studies from London, Montreal, the US and Colombia show that cyclist commuters are the most or among the most satisfied
    with their trips to work.
  • Public Space:
    The bicycle is very space-efficient: During 1 hour, 7 times more bikes than cars can cross a 3.5m-wide space in an urban
    environment. The place that is needed for a single car-parking spot can fit up to 15 bicycles.
  • Equality:
    The yearly costs for owning and using a bike only amount to around 5% or 10% (for electric bicycles) to the costs for owning
    and using a car
    . By providing a cheap transport option, cycling can help to make jobs and participation in social life better accessible to disadvantaged population groups. In the United States, the lowest-income households — Americans making less than $20,000 per year — are twice as likely as the rest of the population to rely on bikes for basic transportation needs like getting to work.
  • Gender Equality:
    Research shows that women tend to benefit more from higher cycling levels. For example, since they are still taking care of most of childrens’ and older adults’ mobility in families, they gain more free time if the children and elderly can undertake journeys by bike independently and do not need a lift by car.
  • Social Connectivity:
    Cycling is a social activity. By bringing people together and connecting neighbourhoods, it provides the potential for improved social interactions and more exchange between them. It can connect people from different backgrounds and social classes, thus improving the cohesion of society.
  • Accessibility:
    Cycling increases accessibility, not only to employment, but also to places of social and cultural exchange. During the last years, cycling classes for refugees have been a success story in a number of EU countries, including Sweden, Germany, the Netherlands, or Estonia. Often managed by ECF member organisations, these initiatives give refugees, and in particular women, the possibility to participate more actively in society by giving them easy access to relevant facilities.

Ανηκει στην κατηγορια:Uncategorized, υγεία επισημασμένο με:βιώσιμη κινητικότητα, ποδήλατο, πόλεις

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αρχική Πλευρική Στήλη

  • Facebook

Αλληλεγγύη

Κοινή διακήρυξη μιας ευρείας συμμαχίας φορέων για τον Κοινωνικό Πυλώνα στην ΕΕ / Common statement, Stand Up for the Social Pillar Alliance

22 Φεβρουαρίου, 2021 By Nikos Chrysogelos

Κοινή διακήρυξη, ευρείας συμμαχίας για τον Κοινωνικό Πυλώνα στην ΕΕ Στις 22.2.2021, λίγες μέρες πριν από την δημοσιοποίηση του Σχεδίου Δράσης για … [διάβασε περισσότερο...] about Κοινή διακήρυξη μιας ευρείας συμμαχίας φορέων για τον Κοινωνικό Πυλώνα στην ΕΕ / Common statement, Stand Up for the Social Pillar Alliance

Πρόσθετη, πιο ευέλικτη χρηματοδότηση για στήριξη όσων έχουν μεγαλύτερη ανάγκη / Additional, more flexible funding to help those most in need

22 Ιανουαρίου, 2021 By Nikos Chrysogelos

Πρόσθετη, πιο ευέλικτη χρηματοδότηση για στήριξη όσων έχουν μεγαλύτερη ανάγκη Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε (649 υπέρ, 7 κατά και 31 αποχές) στις … [διάβασε περισσότερο...] about Πρόσθετη, πιο ευέλικτη χρηματοδότηση για στήριξη όσων έχουν μεγαλύτερη ανάγκη / Additional, more flexible funding to help those most in need

Στηρίξτε τη φιλοξενία αστέγων προσφύγων στο WELCOMMON HOSTEL στη διάρκεια της πανδημίας /Support accommodation and education of refugees in WELCOMMON HOSTEL during COVID-19

1 Δεκεμβρίου, 2020 By Nikos Chrysogelos

Μέσα στην πανδημία ακόμα πιο αναγκαίο το Welcommon project για άστεγους ευάλωτους πρόσφυγες Στις 7 Νοεμβρίου ξεκίνησε το lockdown-2, κάτι … [διάβασε περισσότερο...] about Στηρίξτε τη φιλοξενία αστέγων προσφύγων στο WELCOMMON HOSTEL στη διάρκεια της πανδημίας /Support accommodation and education of refugees in WELCOMMON HOSTEL during COVID-19

672,5 δις ευρωπαϊκοί πόροι για ανάκαμψη ΕΕ με κανόνες δικαίου/Recovery plans: 40% for climate and biodiversity, Rule of Law

10 Νοεμβρίου, 2020 By Nikos Chrysogelos

672,5 δις ευρωπαϊκοί πόροι για ανάκαμψη ΕΕ με κανόνες δικαίου Την Δευτέρα 9 Νοεμβρίου οι αρμόδιες επιτροπές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (Επιτροπή … [διάβασε περισσότερο...] about 672,5 δις ευρωπαϊκοί πόροι για ανάκαμψη ΕΕ με κανόνες δικαίου/Recovery plans: 40% for climate and biodiversity, Rule of Law

INOUT Hostel: ο πρώτος ξενώνας με 90% προσωπικό με αναπηρίες /the first hospitality service where 90% workforce with disabilities

27 Νοεμβρίου, 2020 By Nikos Chrysogelos

INOUT Hostel: ο πρώτος ξενώνας με 90% προσωπικό με αναπηρίες To INOUT Hostel, στη Βαρκελώνη, Καταλονία, Ισπανία επιλέχθηκε από το δίκτυο Hostel … [διάβασε περισσότερο...] about INOUT Hostel: ο πρώτος ξενώνας με 90% προσωπικό με αναπηρίες /the first hospitality service where 90% workforce with disabilities

Περισσότερα άρθρα αυτής της κατηγορίας

Εργασία

Περισσότερες γυναίκες στην πρώτη γραμμή κατά της COVID-19 / Women at the core of the fight against COVID-19 crisis

1 Μαρτίου, 2021 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

Περισσότερες γυναίκες στην πρώτη γραμμή κατά του COVID-19 Οι γυναίκες αποτελούν τo 76% το 49 … [διάβασε περισσότερο...] about Περισσότερες γυναίκες στην πρώτη γραμμή κατά της COVID-19 / Women at the core of the fight against COVID-19 crisis

11.500.000 θέσεις εργασίας σε ΑΠΕ το 2019 /More jobs in Renewable Energy in 2019

17 Νοεμβρίου, 2020 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

Περισσότερες θέσεις εργασίας στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, 32% συμμετοχή των γυναικών Οι … [διάβασε περισσότερο...] about 11.500.000 θέσεις εργασίας σε ΑΠΕ το 2019 /More jobs in Renewable Energy in 2019

3 δις £ ενισχύσεις για ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων στη Βρετανία /£3 billion Energy Efficiency Grants

6 Αυγούστου, 2020 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

2 δις £ ενισχύσεις για ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων στη Βρετανία H Βρετανική κυβέρνηση … [διάβασε περισσότερο...] about 3 δις £ ενισχύσεις για ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων στη Βρετανία /£3 billion Energy Efficiency Grants

Ενεργειακή μετάβαση και απασχόληση – Είμαστε σε σωστό δρόμο;

22 Ιουλίου, 2020 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

του Βλάση Οικονόμου O Fatih Birol, εκτελεστικός διευθυντής της Διεθνούς Επιτροπής Ενέργειας … [διάβασε περισσότερο...] about Ενεργειακή μετάβαση και απασχόληση – Είμαστε σε σωστό δρόμο;

Ευρωπαϊκό Εξάμηνο: Αποτελεσματικά μέτρα για να μη μείνει κανένας μόνος / Recovering economy and work while supporting green and digital transition,

8 Ιουνίου, 2020 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

Στις 20 Μαΐου και στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Εξαμήνου (European Semester), η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (EC) … [διάβασε περισσότερο...] about Ευρωπαϊκό Εξάμηνο: Αποτελεσματικά μέτρα για να μη μείνει κανένας μόνος / Recovering economy and work while supporting green and digital transition,

Tags

cooperatives coronavirus COVID-19 covid19 EUKI_Climate europe social economy Social Economy Europe Επιχειρήσεις Ευρωκοινοβούλιο Ευρωπαϊκός Προϋπολογισμός Πράσινη Ανάκαμψη Πράσινη Συμφωνία έρευνα αλληλεγγύη ανανεώσιμη ενέργεια ατμοσφαιρική ρύπανση βιώσιμη κινητικότητα ενέργεια ενεργειακή μετάβαση ενεργειακοί συνεταιρισμοί εργασία ευρωπαϊκή ένωση ευρωπαϊκή αλληλεγγύη ευρωπαϊκό κοινοβούλιο ηλιακή ενέργεια θέσεις εργασίας καινοτομία καραντίνα κλίμα κλιματική δράση κοινωνική αλληλεγγύη κοινωνική οικονομία κοροναϊός κρίση οικονομία οικονομική κρίση πανδημία ποδήλατο πολιτισμός πράσινη οικονομία πρόσφυγες τέχνη ταμείο ανάκαμψης υγεία

Footer

Εύχομαι τα καλύτερα γρήγορα

Ως Άνεμος Ανανέωσης θέλουμε την περίοδο του κοροναϊού να ανανεώσουμε τον τρόπο που εργαζόμαστε για λύσεις στα κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα. Η πανδημία και τα μέτρα που έχουν ληφθεί αναδεικνύουν πολλά προβλήματα τα οποία έχουν οι πιο ευάλωτοι, που αντιπροσωπεύουν, όμως, σήμερα ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας μας.
Εργαζόμαστε λοιπόν σε δύο επίπεδα:
• να βοηθήσουμε, με μεταφορά καλών πρακτικών, την ανάπτυξη πρωτοβουλιών αλληλεγγύης και αλληλο-υποστήριξης όχι μόνο όσο διαρκεί το #ΜενουμεΣπίτι αλλά και για την επόμενη μέρα, που θα είναι έτσι κι αλλιώς δύσκολη για τους περισσότερους,
• να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα επικοινωνίας, διαδικτυακής οργάνωσης συζητήσεων, μαθημάτων και εκδηλώσεων (με έμφαση στις καλλιτεχνικές). Έτσι δημιουργούμε ένα δίκτυο αλληλογνωριμίας και συνεργασιών όχι μόνο για το σήμερα αλλά και για το αύριο

Πρόσφατα

  • Περισσότερες γυναίκες στην πρώτη γραμμή κατά της COVID-19 / Women at the core of the fight against COVID-19 crisis
  • To Ευρωκοινοβούλιο συζητάει με εκπροσώπους φαρμακευτικών εταιριών για τα εμβόλια /MEPs discuss ways to increase roll-out of vaccines with pharma CEOs
  • Κοινή διακήρυξη μιας ευρείας συμμαχίας φορέων για τον Κοινωνικό Πυλώνα στην ΕΕ / Common statement, Stand Up for the Social Pillar Alliance
  • H Ιαπωνία αναπτύσσει ηλεκτρικά πλοία, μηδενικών εκπομπών / The Japanese are developing zero-emission, battery-electric vessels
  • Κυκλική οικονομία: αυστηρότεροι κανόνες κατανάλωσης και ανακύκλωσης στην ΕΕ / Circular economy: European Parliament calls for tighter EU consumption and recycling rules

Search

Tags

cooperatives coronavirus COVID-19 covid19 EUKI_Climate europe social economy Social Economy Europe Επιχειρήσεις Ευρωκοινοβούλιο Ευρωπαϊκός Προϋπολογισμός Πράσινη Ανάκαμψη Πράσινη Συμφωνία έρευνα αλληλεγγύη ανανεώσιμη ενέργεια ατμοσφαιρική ρύπανση βιώσιμη κινητικότητα ενέργεια ενεργειακή μετάβαση ενεργειακοί συνεταιρισμοί εργασία ευρωπαϊκή ένωση ευρωπαϊκή αλληλεγγύη ευρωπαϊκό κοινοβούλιο ηλιακή ενέργεια θέσεις εργασίας καινοτομία καραντίνα κλίμα κλιματική δράση κοινωνική αλληλεγγύη κοινωνική οικονομία κοροναϊός κρίση οικονομία οικονομική κρίση πανδημία ποδήλατο πολιτισμός πράσινη οικονομία πρόσφυγες τέχνη ταμείο ανάκαμψης υγεία

Copyright © 2021 · Magazine Pro on Genesis Framework · WordPress · Εισοδος