H Ιαπωνία αναπτύσσει ηλεκτρικά πλοία, μηδενικών εκπομπών
Υπάρχουν πάνω από 7.000 πλοία εσωτερικής ναυσιπλοΐας στην Ιαπωνία ζωτικής σημασίας για την ιαπωνική οικονομία, καθώς η χώρα έχει πολλά νησιά. Αυτά τα σκάφη συμβάλλουν στην ατμοσφαιρική ρύπανση και την κλιματική αλλαγή. Η Ιαπωνία προσπαθεί να μειώσει την ατμοσφαιρική ρύπανση και τις επιπτώσεις των πλοίων στο περιβάλλον. Η παράκτια ναυτιλία στην Ιαπωνία αντιμετωπίζει διαρθρωτικά προβλήματα, όπως η έλλειψη ναυτικών λόγω της γήρανσης του θαλάσσιου εργατικού δυναμικού και της γήρανσης των σκαφών. Επιπλέον, η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει ωθήσει την παράκτια ναυτιλιακή βιομηχανία να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHGs) ως ένα από τα μέτρα της Ιαπωνίας για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Μέρος αυτής της προσπάθειας φαίνεται στο νέο ηλεκτρικό δεξαμενόπλοιο μπαταρίας μηδενικών εκπομπών e5 – e5’s new zero emissions battery electric tanker.
Τα πέντε e του e5 σχετίζονται με τις βασικές αξίες του έργου, την ηλεκτροδότηση, το περιβάλλον, την εξέλιξη, την αποδοτικότητα και τα οικονομικά (electrification, environment, evolution, efficiency and economics).
Ως πρώτη φράση του έργου, η κοινοπραξία σχεδιάζει να λανσάρει τον Μάρτιο του 2022 το πρώτο δεξαμενόπλοιο μηδενικών εκπομπών στον κόσμο, το οποίο τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου μεγάλης χωρητικότητας. Τα δύο πρώτα ηλεκτρικά πλοία μπαταριών βρίσκονται τώρα υπό κατασκευή και η Asahi Tanker Cο “θα έχουν τελειώσει και θα είναι αξιόπλοα μέχρι τον Μάρτιο του 2022“. Τα σκάφη θα τροφοδοτούνται από μια μεγάλη μπαταρία ιόντων λιθίου 3,5 MWh. Αυτές οι μπαταρίες θα τροφοδοτήσουν ένα ζεύγος προωθητών αζιμούθιου 300 kW στο πίσω μέρος. Το σκάφος μπορεί να ταξιδέψει ασταμάτητα για 10 ώρες με μπαταρία μισής χωρητικότητας, που θα πρέπει να επαρκεί για ένα ταξίδι από λιμάνι σε λιμάνι στην Ιαπωνία.
Η ειρωνεία είναι, ωστόσο, ότι αυτό το ηλεκτρικό πλοίο θα μεταφέρει ορυκτά καύσιμα σε εμπορικά και κρουαζιερόπλοια. Το πρώτο δεξαμενόπλοιο με μπαταρία Asahi θα χρησιμοποιηθεί στον κόλπο του Τόκιο ως πλοίο τροφοδοσίας καυσίμων πλοίων, μεταφέρνοντας βαρύ μαζούτ σε μεγαλύτερα πλοία αγκυροβολημένα στο λιμάνι. Εκτός από τη μείωση των εκπομπών στο λιμάνι, το πλοίο EV θα μειώσει και την ηχορύπανση στον κόλπο του Τόκιο, προφανώς καθιστώντας τη ναυτιλιακή βιομηχανία λιγότερο ενοχλητική για τους ανθρώπους που κατοικούν εκεί.
Το e5 πλοίο θα φορτίζει όσο βρίσκεται στο λιμάνι, χρησιμοποιώντας αιολική και ηλιακή ηλεκτρική ενέργεια. Η λειτουργία του θα είναι πραγματικά χωρίς εκπομπές. Η εμπορική ναυτιλία – περίπου 100.000 πλοία – είναι υπεύθυνη για περίπου το 18% των ατμοσφαιρικών ρύπων, το 4% των εκπομπών αερίων που συνεισφέρουν στην κλιματική αλλαγή, και το 3% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα παγκοσμίως.
Το e5 project υλοποιείται από ένα consortium των ιαπωνικών εταιριών:
- Asahi Tanker Co., Ltd.,
- Idemitsu Kosan Co., Ltd.,
- Exeno Yamamizu Corporation,
- Mitsui O.S.K. Lines, Ltd.,
- Tokio Marine & Nichido Fire Insurance Co., Ltd.,
- Tokyo Electric Power Company
- Mitsubishi Corporation.
με στόχο την καθιέρωση νέων υπηρεσιών υποδομής θαλάσσιων μεταφορών μέσω διαφόρων πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη, υλοποίηση και εμπορία ηλεκτρικών σκαφών μηδενικών εκπομπών και συμβολή στην κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη της χώρας παρέχοντας προστιθέμενη αξία στην παράκτια ναυτιλιακή βιομηχανία.
The Japanese are developing zero-emission, battery-electric vessels
There are over 7,000 domestic shipping vessels in Japan vital to the Japanese economy, as the country has many islands. These vessels contribute in air pollution and climate change. Japan is running at electrification to reduce air pollution and the shipping vessels’ impact on the environment. Coastal shipping in Japan faces structural problems such as a shortage of mariners due to the aging of the seagoing workforce and aging of the vessels. In addition, the ocean shipping industry has urged the coastal shipping industry to reduce emissions of greenhouse gases (GHGs) as one of Japan’s measures to address climate change. Part of that effort is seen in e5’s new zero emissions battery electric tanker.
The five e’s of e5 are related to the project’s core values, electrification, environment, evolution, efficiency and economics.
As the first phrase of the project, the consortium plans to launch the world’s first zero-emission electric tanker, powered by large-capacity lithium ion batteries, in March 2022. The first two battery electric ships are now under construction and Asahi Tanker Co is hoping to “have both finished and seaworthy by March 2022“. The boats will be powered by a large-capacity 3.5 MWh lithium ion battery rack. These batteries will power a pair of 300 kW azimuth thrusters at the back, capable of 360 degree propulsion, plus a 68 kW side thruster to point the nose. The boat can run non-stop for 10 hours on a half-capacity battery, that should be sufficient for a trip from port to port in Japan.
The irony is, however, that this electric ship will be carrying fossil fuel to commercial and cruise ships. The first Asahi-built battery tanker will be used in Tokyo Bay as a marine fuel supply vessel, bringing heavy fuel oil out to larger ships anchored in port. In addition to lowering emissions in-port, the EV ship will also reduce noise and vibration in Tokyo Bay, presumably making the shipping industry less of a nuisance to the people who reside there.
The e5 ship will charge up while it is in port, using wind and solar generated electricity. Ιts operation will be truly emissions free. Commercial shipping – about 100.000 vessels – is responsible for about 18% of air pollutants, 4% of climate change emissions, 3% of carbon dioxide emissions globally.
The e5 project is backed by a consortium of the Japanese companies
- Asahi Tanker Co., Ltd.,
- Idemitsu Kosan Co., Ltd.,
- Exeno Yamamizu Corporation,
- Mitsui O.S.K. Lines, Ltd.,
- Tokio Marine & Nichido Fire Insurance Co., Ltd.,
- Tokyo Electric Power Company
- Mitsubishi Corporation.
with the goal of establishing new ocean shipping infrastructure services through various initiatives to develop, realize, and commercialize zero-emission electric vessels and contribute to the nation’s social and economic development by providing added value to the coastal shipping industry.
Αφήστε μια απάντηση