• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Home
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία

Καλές Πρακτικές<br />Best Practices

Άνεμος Ανανέωσης

Ad example
  • υγεία
  • οικονομία
  • εργασία
  • αλληλεγγύη
  • πράσινη καινοτομία
  • κοινωνική οικονομία
Βρίσκεστε εδώ:Αρχική / οικονομία / H Ιαπωνία αναπτύσσει ηλεκτρικά πλοία, μηδενικών εκπομπών / The Japanese are developing zero-emission, battery-electric vessels

H Ιαπωνία αναπτύσσει ηλεκτρικά πλοία, μηδενικών εκπομπών / The Japanese are developing zero-emission, battery-electric vessels

8 Ιουνίου, 2021 by Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

H Ιαπωνία αναπτύσσει ηλεκτρικά πλοία, μηδενικών εκπομπών

Υπάρχουν πάνω από 7.000 πλοία εσωτερικής ναυσιπλοΐας στην Ιαπωνία ζωτικής σημασίας για την ιαπωνική οικονομία, καθώς η χώρα έχει πολλά νησιά. Αυτά τα σκάφη συμβάλλουν στην ατμοσφαιρική ρύπανση και την κλιματική αλλαγή. Η Ιαπωνία προσπαθεί να μειώσει την ατμοσφαιρική ρύπανση και τις επιπτώσεις των πλοίων στο περιβάλλον. Η παράκτια ναυτιλία στην Ιαπωνία αντιμετωπίζει διαρθρωτικά προβλήματα, όπως η έλλειψη ναυτικών λόγω της γήρανσης του θαλάσσιου εργατικού δυναμικού και της γήρανσης των σκαφών. Επιπλέον, η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει ωθήσει την παράκτια ναυτιλιακή βιομηχανία να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHGs) ως ένα από τα μέτρα της Ιαπωνίας για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Μέρος αυτής της προσπάθειας φαίνεται στο νέο ηλεκτρικό δεξαμενόπλοιο μπαταρίας μηδενικών εκπομπών e5 – e5’s new zero emissions battery electric tanker.

Τα πέντε e του e5 σχετίζονται με τις βασικές αξίες του έργου, την ηλεκτροδότηση, το περιβάλλον, την εξέλιξη, την αποδοτικότητα και τα οικονομικά (electrification, environment, evolution, efficiency and economics).

Ως πρώτη φράση του έργου, η κοινοπραξία σχεδιάζει να λανσάρει τον Μάρτιο του 2022 το πρώτο δεξαμενόπλοιο μηδενικών εκπομπών στον κόσμο, το οποίο τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου μεγάλης χωρητικότητας. Τα δύο πρώτα ηλεκτρικά πλοία μπαταριών βρίσκονται τώρα υπό κατασκευή και η Asahi Tanker Cο “θα έχουν τελειώσει και θα είναι αξιόπλοα μέχρι τον Μάρτιο του 2022“. Τα σκάφη θα τροφοδοτούνται από μια μεγάλη μπαταρία ιόντων λιθίου 3,5 MWh. Αυτές οι μπαταρίες θα τροφοδοτήσουν ένα ζεύγος προωθητών αζιμούθιου 300 kW στο πίσω μέρος. Το σκάφος μπορεί να ταξιδέψει ασταμάτητα για 10 ώρες με μπαταρία μισής χωρητικότητας, που θα πρέπει να επαρκεί για ένα ταξίδι από λιμάνι σε λιμάνι στην Ιαπωνία.

Η ειρωνεία είναι, ωστόσο, ότι αυτό το ηλεκτρικό πλοίο θα μεταφέρει ορυκτά καύσιμα σε εμπορικά και κρουαζιερόπλοια. Το πρώτο δεξαμενόπλοιο με μπαταρία Asahi θα χρησιμοποιηθεί στον κόλπο του Τόκιο ως πλοίο τροφοδοσίας καυσίμων πλοίων, μεταφέρνοντας βαρύ μαζούτ σε μεγαλύτερα πλοία αγκυροβολημένα στο λιμάνι. Εκτός από τη μείωση των εκπομπών στο λιμάνι, το πλοίο EV θα μειώσει και την ηχορύπανση στον κόλπο του Τόκιο, προφανώς καθιστώντας τη ναυτιλιακή βιομηχανία λιγότερο ενοχλητική για τους ανθρώπους που κατοικούν εκεί.

Το e5 πλοίο θα φορτίζει όσο βρίσκεται στο λιμάνι, χρησιμοποιώντας αιολική και ηλιακή ηλεκτρική ενέργεια. Η λειτουργία του θα είναι πραγματικά χωρίς εκπομπές. Η εμπορική ναυτιλία – περίπου 100.000 πλοία – είναι υπεύθυνη για περίπου το 18% των ατμοσφαιρικών ρύπων, το 4% των εκπομπών αερίων που συνεισφέρουν στην κλιματική αλλαγή, και το 3% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα παγκοσμίως.

Το e5 project υλοποιείται από ένα consortium των ιαπωνικών εταιριών:

  • Asahi Tanker Co., Ltd.,
  • Idemitsu Kosan Co., Ltd.,
  • Exeno Yamamizu Corporation,
  • Mitsui O.S.K. Lines, Ltd.,
  • Tokio Marine & Nichido Fire Insurance Co., Ltd.,
  • Tokyo Electric Power Company
  • Mitsubishi Corporation.

με στόχο την καθιέρωση νέων υπηρεσιών υποδομής θαλάσσιων μεταφορών μέσω διαφόρων πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη, υλοποίηση και εμπορία ηλεκτρικών σκαφών μηδενικών εκπομπών και συμβολή στην κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη της χώρας παρέχοντας προστιθέμενη αξία στην παράκτια ναυτιλιακή βιομηχανία.

Illustration for article titled The Japanese Are Developing An Awesome 3.5 MWh Battery-Powered Ocean Freighter
Screenshot: e5 Project

The Japanese are developing zero-emission, battery-electric vessels  

There are over 7,000 domestic shipping vessels in Japan vital to the Japanese economy, as the country has many islands. These vessels contribute in air pollution and climate change. Japan is running at electrification to reduce air pollution and the shipping vessels’ impact on the environment. Coastal shipping in Japan faces structural problems such as a shortage of mariners due to the aging of the seagoing workforce and aging of the vessels. In addition, the ocean shipping industry has urged the coastal shipping industry to reduce emissions of greenhouse gases (GHGs) as one of Japan’s measures to address climate change. Part of that effort is seen in e5’s new zero emissions battery electric tanker.

The five e’s of e5 are related to the project’s core values, electrification, environment, evolution, efficiency and economics.

As the first phrase of the project, the consortium plans to launch the world’s first zero-emission electric tanker, powered by large-capacity lithium ion batteries, in March 2022. The first two battery electric ships are now under construction and Asahi Tanker Co is hoping to “have both finished and seaworthy by March 2022“. The boats will be powered by a large-capacity 3.5 MWh lithium ion battery rack. These batteries will power a pair of 300 kW azimuth thrusters at the back, capable of 360 degree propulsion, plus a 68 kW side thruster to point the nose. The boat can run non-stop for 10 hours on a half-capacity battery, that should be sufficient for a trip from port to port in Japan.

The irony is, however, that this electric ship will be carrying fossil fuel to commercial and cruise ships. The first Asahi-built battery tanker will be used in Tokyo Bay as a marine fuel supply vessel, bringing heavy fuel oil out to larger ships anchored in port. In addition to lowering emissions in-port, the EV ship will also reduce noise and vibration in Tokyo Bay, presumably making the shipping industry less of a nuisance to the people who reside there.

The e5 ship will charge up while it is in port, using wind and solar generated electricity. Ιts operation will be truly emissions free. Commercial shipping – about 100.000 vessels – is responsible for about 18% of air pollutants, 4% of climate change emissions, 3% of carbon dioxide emissions globally.

The e5 project is backed by a consortium of the Japanese companies 

  • Asahi Tanker Co., Ltd.,
  • Idemitsu Kosan Co., Ltd.,
  • Exeno Yamamizu Corporation,
  • Mitsui O.S.K. Lines, Ltd.,
  • Tokio Marine & Nichido Fire Insurance Co., Ltd.,
  • Tokyo Electric Power Company
  • Mitsubishi Corporation.

with the goal of establishing new ocean shipping infrastructure services through various initiatives to develop, realize, and commercialize zero-emission electric vessels and contribute to the nation’s social and economic development by providing added value to the coastal shipping industry.

Ανηκει στην κατηγορια:οικονομία, πράσινη καινοτομία

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αρχική Πλευρική Στήλη

  • Facebook

Αλληλεγγύη

Ρατσισμός, ξενοφοβία και διακρίσεις βλάπτουν την υγεία / Racism, xenophobia and discrimination are fundamental determinants of health

17 Δεκεμβρίου, 2022 By Nikos Chrysogelos

Ρατσισμός, ξενοφοβία και διακρίσεις βλάπτουν την υγεία «Ο ρατσισμός, η ξενοφοβία και οι διακρίσεις είναι θεμελιώδεις καθοριστικοί παράγοντες της … [διάβασε περισσότερο...] about Ρατσισμός, ξενοφοβία και διακρίσεις βλάπτουν την υγεία / Racism, xenophobia and discrimination are fundamental determinants of health

Στην Skellefteå το βραβείο πόλης προσβάσιμης σε άτομα με αναπηρίες /Skellefteå city accessible to persons with disabilities

19 Φεβρουαρίου, 2023 By Nikos Chrysogelos

Στην Skellefteå το βραβείο πόλης προσβάσιμης σε άτομα με αναπηρίες Η σουηδική πόλη Skellefteå παρέλαβε το 2023 Access City Award ως αναγνώριση της … [διάβασε περισσότερο...] about Στην Skellefteå το βραβείο πόλης προσβάσιμης σε άτομα με αναπηρίες /Skellefteå city accessible to persons with disabilities

Ευρωκοινοβούλιο: Αλλαγή νοοτροπίας για τα Δικαιώματα ατόμων με αναπηρία / European Parliament adopts report on equal rights for persons with disabilities

15 Δεκεμβρίου, 2022 By Nikos Chrysogelos

Ευρωκοινοβούλιο: Αλλαγή νοοτροπίας για τα Δικαιώματα ατόμων με αναπηρία Σε έκθεση που υιοθετήθηκε από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου την … [διάβασε περισσότερο...] about Ευρωκοινοβούλιο: Αλλαγή νοοτροπίας για τα Δικαιώματα ατόμων με αναπηρία / European Parliament adopts report on equal rights for persons with disabilities

Ο ρόλος της κοινωνικής οικονομίας στην Ευρωπαϊκή Στρατηγική Φροντίδας /Recognition of cooperatives in the European Care Strategy package

15 Δεκεμβρίου, 2022 By Nikos Chrysogelos

Ο ρόλος της κοινωνικής οικονομίας στην Ευρωπαϊκή Στρατηγική Φροντίδας Στις 7 Σεπτεμβρίου 2022, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε ένα πακέτο εγγράφων … [διάβασε περισσότερο...] about Ο ρόλος της κοινωνικής οικονομίας στην Ευρωπαϊκή Στρατηγική Φροντίδας /Recognition of cooperatives in the European Care Strategy package

Δεξιότητες κοινωνικής επιχειρηματικότητας για νεαρούς φροντιστές ατόμων με χρόνια προβλήματα υγείας / Social Entrepreneurship Skills to Young CAREgivers of people with chronic Illness

20 Νοεμβρίου, 2022 By Nikos Chrysogelos

Δεξιότητες κοινωνικής επιχειρηματικότητας για νεαρούς φροντιστές ατόμων με χρόνια προβλήματα υγείας Χιλιάδες άνθρωποι αναλαμβάνουν τον ρόλο του … [διάβασε περισσότερο...] about Δεξιότητες κοινωνικής επιχειρηματικότητας για νεαρούς φροντιστές ατόμων με χρόνια προβλήματα υγείας / Social Entrepreneurship Skills to Young CAREgivers of people with chronic Illness

Περισσότερα άρθρα αυτής της κατηγορίας

Εργασία

Tα κύματα καύσωνα προκαλούν αυξημένο κίνδυνο για καρδιακά προβλήματα, δείχνει νέα έρευνα/ Heat Waves, an Increased Risk for Heart Problems, New Research Shows

23 Ιουνίου, 2024 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

Tα κύματα καύσωνα προκαλούν αυξημένο κίνδυνο για καρδιακά προβλήματα, δείχνει νέα έρευνα Άλλες … [διάβασε περισσότερο...] about Tα κύματα καύσωνα προκαλούν αυξημένο κίνδυνο για καρδιακά προβλήματα, δείχνει νέα έρευνα/ Heat Waves, an Increased Risk for Heart Problems, New Research Shows

WELCOMMON HOSTEL: Βιώσιμος τουρισμός, προσβασιμότητα, συμπερίληψη, εργασιακή ένταξη /Sustainable tourism, accessibility, inclusiveness, job integration, social economy and innovation

12 Σεπτεμβρίου, 2023 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

WELCOMMON HOSTEL: Βιώσιμος τουρισμός, προσβασιμότητα, συμπερίληψη, εργασιακή ένταξη Η κοινωνική … [διάβασε περισσότερο...] about WELCOMMON HOSTEL: Βιώσιμος τουρισμός, προσβασιμότητα, συμπερίληψη, εργασιακή ένταξη /Sustainable tourism, accessibility, inclusiveness, job integration, social economy and innovation

Διακήρυξη των φιλικών στον τουρισμό πόλεων για πιο υπεύθυνο μοντέλο / 10 principles on a more sustainable impact of tourism

13 Σεπτεμβρίου, 2022 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

Διακήρυξη των φιλικών στον τουρισμό πόλεων για πιο υπεύθυνο μοντέλο 10 αρχές για το πώς οι πόλεις … [διάβασε περισσότερο...] about Διακήρυξη των φιλικών στον τουρισμό πόλεων για πιο υπεύθυνο μοντέλο / 10 principles on a more sustainable impact of tourism

To βίντεο από την διαδικτυακή εκδήλωση Πράσινη Συμφωνία στην Ευρώπη και στην Ελλάδα / EU Green Deal and the Greek Green Deal”

21 Δεκεμβρίου, 2021 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

To βίντεο από την διαδικτυακή εκδήλωση Πράσινη Συμφωνία στην Ευρώπη και στην Ελλάδα EU Green Deal … [διάβασε περισσότερο...] about To βίντεο από την διαδικτυακή εκδήλωση Πράσινη Συμφωνία στην Ευρώπη και στην Ελλάδα / EU Green Deal and the Greek Green Deal”

Διαδικτυακή εκδήλωση: Μια Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία για όλους και όλες / Online event: EU Green Deal and the Greek Green Deal

15 Δεκεμβρίου, 2021 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

EU Green Deal και η Ελληνική Πράσινη Συμφωνία Διαδικτυακή Εκδήλωση "Μια Ευρωπαϊκή Πράσινη … [διάβασε περισσότερο...] about Διαδικτυακή εκδήλωση: Μια Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία για όλους και όλες / Online event: EU Green Deal and the Greek Green Deal

Tags

coronavirus COVID-19 covid19 Social Economy Europe Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Επιχειρήσεις Ευρωκοινοβούλιο Πράσινη Συμφωνία έρευνα αιολικά αλληλεγγύη ανανεώσιμη ενέργεια βιοποικιλότητα γυναίκες δράση για το κλίμα ενέργεια ενεργειακές τιμές ενεργειακή αποτελεσματικότητα ενεργειακή μετάβαση ενεργειακοί συνεταιρισμοί εργασία ευρωπαϊκή ένωση ευρωπαϊκή αλληλεγγύη ηλιακά ηλιακή ενέργεια καινοτομία καραντίνα κλίμα κλιματική δράση κλιματική κρίση κοινωνική αλληλεγγύη κοινωνική οικονομία κοροναϊός κρίση νεολαία οικονομία περιβάλλον πετρέλαιο ποδήλατο πολιτισμός πράσινη οικονομία πρόσφυγες πόλεις τέχνη υγεία

Footer

Εύχομαι τα καλύτερα γρήγορα

Ως Άνεμος Ανανέωσης θέλουμε την περίοδο του κοροναϊού να ανανεώσουμε τον τρόπο που εργαζόμαστε για λύσεις στα κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα. Η πανδημία και τα μέτρα που έχουν ληφθεί αναδεικνύουν πολλά προβλήματα τα οποία έχουν οι πιο ευάλωτοι, που αντιπροσωπεύουν, όμως, σήμερα ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας μας.
Εργαζόμαστε λοιπόν σε δύο επίπεδα:
• να βοηθήσουμε, με μεταφορά καλών πρακτικών, την ανάπτυξη πρωτοβουλιών αλληλεγγύης και αλληλο-υποστήριξης όχι μόνο όσο διαρκεί το #ΜενουμεΣπίτι αλλά και για την επόμενη μέρα, που θα είναι έτσι κι αλλιώς δύσκολη για τους περισσότερους,
• να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα επικοινωνίας, διαδικτυακής οργάνωσης συζητήσεων, μαθημάτων και εκδηλώσεων (με έμφαση στις καλλιτεχνικές). Έτσι δημιουργούμε ένα δίκτυο αλληλογνωριμίας και συνεργασιών όχι μόνο για το σήμερα αλλά και για το αύριο

Πρόσφατα

  • Tα κύματα καύσωνα προκαλούν αυξημένο κίνδυνο για καρδιακά προβλήματα, δείχνει νέα έρευνα/ Heat Waves, an Increased Risk for Heart Problems, New Research Shows
  • 2023, η θερμότερη χρονιά στη Γη από το 1850 /2023, the warmest year since 1850
  • Η Έκθεση “Κατάσταση οικονομικών προς όφελος της Φύσης 2023” /State of Finance for Nature 2023
  • ΕΟΠ: Η επίτευξη των στόχων της περιβαλλοντικής πολιτικής της ΕΕ έως το 2030 θα είναι δύσκολη / ΕΕΑ:Meeting EU environment policy targets by 2030 will be challenging
  • Η μέση θερμοκρασία του πλανήτη θα αυξηθεί 1,5°C, πολύ νωρίτερα από το αναμενόμενο / Carbon emissions on track to blow past 1.5°C climate threshold sooner than expected

Search

Tags

coronavirus COVID-19 covid19 Social Economy Europe Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Επιχειρήσεις Ευρωκοινοβούλιο Πράσινη Συμφωνία έρευνα αιολικά αλληλεγγύη ανανεώσιμη ενέργεια βιοποικιλότητα γυναίκες δράση για το κλίμα ενέργεια ενεργειακές τιμές ενεργειακή αποτελεσματικότητα ενεργειακή μετάβαση ενεργειακοί συνεταιρισμοί εργασία ευρωπαϊκή ένωση ευρωπαϊκή αλληλεγγύη ηλιακά ηλιακή ενέργεια καινοτομία καραντίνα κλίμα κλιματική δράση κλιματική κρίση κοινωνική αλληλεγγύη κοινωνική οικονομία κοροναϊός κρίση νεολαία οικονομία περιβάλλον πετρέλαιο ποδήλατο πολιτισμός πράσινη οικονομία πρόσφυγες πόλεις τέχνη υγεία

Copyright © 2025 · Magazine Pro on Genesis Framework · WordPress · Εισοδος