• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Home
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία

Καλές Πρακτικές<br />Best Practices

Άνεμος Ανανέωσης

Ad example
  • υγεία
  • οικονομία
  • εργασία
  • αλληλεγγύη
  • πράσινη καινοτομία
  • κοινωνική οικονομία
Βρίσκεστε εδώ:Αρχική / οικονομία / Υπό κατασκευή: μηδενικών εκπομπών πλοίο 130 μέτρων, για αποστάσεις 240 χλμ / A 130 metre electric ferry under construction

Υπό κατασκευή: μηδενικών εκπομπών πλοίο 130 μέτρων, για αποστάσεις 240 χλμ / A 130 metre electric ferry under construction

19 Ιανουαρίου, 2023 by Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

Υπό κατασκευή: μηδενικών εκπομπών πλοίο 130 μέτρων, για αποστάσεις 240 χλμ

Η Incat Tasmania ετοιμάζεται να παραδώσει το μεγαλύτερο και μακρύτερο, πολύ ελαφρύ και μηδενικών εκπομπών ρύπων πλοίο στον κόσμο.

Το πλοίο μήκους 130 μέτρων προορίζεται για τον Νοτιοαμερικανό πελάτη Buquebús και βρίσκεται υπό κατασκευή στο ναυπηγείο Hobart της εταιρείας Incat. O αρχικός σχεδιασμός ήταν να τροφοδοτείται το πλοίο με υγροποιημένο αέριο LNG. Όμως, η Buquebús θέλει τώρα το πλοίο να είναι 100% ηλεκτρικό με μπαταρία.

Το πλοίο θα μεταφέρει αυτοκίνητα, λεωφορεία και φορτηγά και θα διανύει περίπου 240 χλμ από την Αργεντινή στην Ουρουγουάη.

Μία από τις υλικοτεχνικές λεπτομέρειες που εξετάζονται ακόμη είναι ο τρόπος με τον οποίο η Incat θα παραδώσει το πλοίο στον Αργεντινό πελάτη μαι και η απόσταση είναι μεγαλύτερη από 240 χλμ. Μια λύση που εξετάζεται είναι να εγκατασταθούν προσωρινές γεννήτριες που τροφοδοτούνται με ντίζελ για τη φόρτιση των μπαταριών στην πορεία. Στη συνέχεια, οι γεννήτριες θα αφαιρεθούν μόλις το πλοίο φτάσει στον πελάτη στο Μπουένος Άιρες. Μια δεύτερη μέθοδος είναι να χρησιμοποιηθεί ένα γιγάντιο «πλοίο – γερανός» που θα μεταφέρει ουσιαστικά το πορθμείο μέσω του Ειρηνικού Ωκεανού. Ο πρόεδρος και ιδρυτής του Ομίλου Incat, Ρόμπερτ Κλίφορντ, λέει ότι «ο πελάτης θέλει να συμβεί αυτό, η Incat θέλει να συμβεί αυτό, και ενώ υπάρχουν θέματα που πρέπει να ολοκληρωθούν, είμαι εξαιρετικά βέβαιος ότι η Incat μπορεί να παραδώσει αυτό το πρωτοποριακό πλοίο. Από την εμπειρία μου, αυτό είναι μια «κλεισμένη συμφωνία». «Προφανώς, πρέπει να υπάρχει επαρκής ενεργειακή παροχή στα λιμάνια που θα επισκεπτόταν το πλοίο, αλλά καταλαβαίνουμε ότι αυτό προχωρά θετικά. Για τις μπαταρίες και τους ηλεκτρικούς κινητήρες συνεργαζόμαστε με τους προμηθευτές μας, για να διασφαλίσουμε ότι μπορούν να προσφέρουν την απαιτούμενη τεχνολογία στο χρονοδιάγραμμα που τους χρειαζόμαστε».

Το πλοίο έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί το 2025. Με τη νέα προδιαγραφή για εξολοκλήρου ηλεκτροκίνηση του πλοίου, αυτό πρόκειται να είναι το μέχρι σήμερα πιο ελαφρύ, μεγαλύτερο και μηδενικών εκπομπών οχηματαγωγό πλοίο. «Η ναυτιλία με μηδενικές εκπομπές είναι το μέλλον και η Incat με έδρα την Τασμανία, ένα από τα λίγα μέρη στον πλανήτη που έχει ήδη δεσμευτεί για μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου – net zero – μέχρι το 2030, είναι τώρα έτοιμη να φέρει επανάσταση στον παγκόσμιο ναυτιλιακό στόλο παρέχοντας το πρώτο ελαφρύ πλοίο μηδενικών εκπομπών στον κόσμο», λέει Κλίφορντ. Ο διευθύνων σύμβουλος της Incat, Κρεγκ Κλίφορντ, λέει ότι αυτή είναι μια μοναδική ευκαιρία για την Incat.

«Υπάρχουν πάντα προκλήσεις εάν αλλάξετε εν μέρει, μέσω της κατασκευής, οποιαδήποτε πτυχή του σχεδιασμού ενός πλοίου. Στην περίπτωση του οχηματαγωγού, απλώς αλλάζει μια μέθοδο πρόωσης με μια άλλη. Αυτό ωστόσο θα έχει σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη και θα ανοίξει μια νέα αγορά για αυτούς τους τύπους πλοίων». Πέρυσι η κυβέρνηση της Νέας Νότιας Ουαλίας υιοθέτησε μια ολοκληρωμένη στρατηγική που αφορά πολλούς τομείς και η οποία περιλάμβανε τη δυνατότητα νέων και εκ των υστέρων ανακατασκευή ηλεκτρικών πορθμείων που λειτουργούν στο λιμάνι του Σίδνεϊ. Η κυβέρνηση της Νέας Ζηλανδίας είχε παράσχει 27 εκατομμύρια δολάρια NZ για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση του 75% της κατασκευής δύο ηλεκτρικών πορθμείων 200 επιβατών που θα λειτουργήσουν στο Ώκλαντ. Ο πρώην πρωθυπουργός της Τασμανίας Peter Gutwein, ο οποίος είναι τώρα Στρατηγικός Σύμβουλος της Incat, λέει ότι η παράδοση του πρώτου ηλεκτρικού πορθμείου με μεγάλη μπαταρία στον κόσμο για την Buquebus θα οδηγήσει σε εκθετική ανάπτυξη στη διεθνή αγορά για μεγάλα ελαφρά ηλεκτρικά πλοία. «Ο κόσμος θέλει μεγάλα, ελαφριά πλοία μηδενικών εκπομπών και ήδη κλιμακώνουμε το εργατικό δυναμικό και τις εγκαταστάσεις παραγωγής μας σε ετοιμότητα για μια σημαντική επέκταση», είπε. «Θα είναι μια νίκη τόσο για το περιβάλλον όσο και για επενδύσεις σε μακροπρόθεσμες θέσεις εργασίας στην Τασμανία».

———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Incat Tasmania is currently is getting ready to deliver the world’s largest and longest, lightweight, zero emissions ferry

The 130 metre ferry, destined for South American customer Buquebús, is currently under construction at the company’s Hobart shipyard. While the original design was for the ship to be powered by LNG, Buquebús now wants the ferry to be 100% battery-electric. 

The ship will ferry cars, buses and delivery vans roughly 240km from Argentina to Uruguay. 

One of the logistical details still being considered is how Incat will deliver the ship to the Argentinian customer. One solution being looked at is to install temporary diesel powered generators to charge the batteries along the way.

The generators would then be removed once the ship reaches the customer in Buenos Aires. A second method is to use a giant “lift ship” to essentially carry the ferry across the Pacific Ocean. 

Incat Group chairman and founder Robert Clifford says “the customer wants this to happen, Incat wants this to happen, and whilst there are matters to be finalised, I am extremely confident that Incat can deliver this ground-breaking ship. In my experience unless we see something come in from left field, this is a ‘done deal’. 

“Obviously, there needs to be sufficient energy supply in the ports that the ship would visit but we understand that this is progressing positively. The batteries and electric motors are being worked through with our suppliers, to ensure they can deliver the technology required in the timeframe we need them.”

“Zero emissions shipping is the future and Incat based in Tasmania, one of the few places on the planet which has already delivered net zero, is now poised to revolutionise the world’s shipping fleet by delivering the world’s first zero emissions, lightweight ship,” says Clifford.

Incat managing director Craig Clifford says this is a unique opportunity for Incat. 

The ship is scheduled for delivery in 2025. With the new all electric specification, the ship is set to be the world’s largest, lightweight, zero emissions ferry operating anywhere in the world. 

“Whilst there are always challenges if you change any aspect of the design of a ship part way through build, in simple terms, this is just swapping one method of propulsion for another: it will however have significant environmental benefits, and open up a whole new market for these types of vessels.”

Last year the NSW government laid out a broad-ranging strategy which included the possibility of new and retrofitted electric ferries operating on Sydney Harbour. 

In April last year, The Driven reported that the New Zealand government had provided $NZ27 million to help fund 75% of the construction of two 200 passenger electric ferries to operate in Auckland. 

Former Tasmanian Premier Peter Gutwein, who is now Incat’s Strategic Advisor, says delivering the world’s first large battery electric ferry for Buquebus would lead to exponential growth in the international market for large lightweight electric ships.

“The world wants large, lightweight zero emission ships and we are already scaling up our workforce and production facility in readiness for what will be a significant expansion,” he said.

“It will be a win- win for both the environment and for investment in long-term skilled jobs in Tasmania.”

Photo: INCAT 130M ELECTRIC FERRY.

SOURCE for article and photo: INCAT

Daniel Bleakley Profile Picture

Daniel Bleakley

Daniel Bleakley is a clean technology researcher and advocate with a background in engineering and business. He has a strong interest in electric vehicles, renewable energy, manufacturing and public policy.

Ανηκει στην κατηγορια:οικονομία, πράσινη καινοτομία επισημασμένο με:καινοτομία, κλίμα, οικονομία, πλοία μηδενικών εκπομπών, πράσινη οικονομία

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αρχική Πλευρική Στήλη

  • Facebook

Αλληλεγγύη

Ρατσισμός, ξενοφοβία και διακρίσεις βλάπτουν την υγεία / Racism, xenophobia and discrimination are fundamental determinants of health

17 Δεκεμβρίου, 2022 By Nikos Chrysogelos

Ρατσισμός, ξενοφοβία και διακρίσεις βλάπτουν την υγεία «Ο ρατσισμός, η ξενοφοβία και οι διακρίσεις είναι θεμελιώδεις καθοριστικοί παράγοντες της … [διάβασε περισσότερο...] about Ρατσισμός, ξενοφοβία και διακρίσεις βλάπτουν την υγεία / Racism, xenophobia and discrimination are fundamental determinants of health

Στην Skellefteå το βραβείο πόλης προσβάσιμης σε άτομα με αναπηρίες /Skellefteå city accessible to persons with disabilities

19 Φεβρουαρίου, 2023 By Nikos Chrysogelos

Στην Skellefteå το βραβείο πόλης προσβάσιμης σε άτομα με αναπηρίες Η σουηδική πόλη Skellefteå παρέλαβε το 2023 Access City Award ως αναγνώριση της … [διάβασε περισσότερο...] about Στην Skellefteå το βραβείο πόλης προσβάσιμης σε άτομα με αναπηρίες /Skellefteå city accessible to persons with disabilities

Ευρωκοινοβούλιο: Αλλαγή νοοτροπίας για τα Δικαιώματα ατόμων με αναπηρία / European Parliament adopts report on equal rights for persons with disabilities

15 Δεκεμβρίου, 2022 By Nikos Chrysogelos

Ευρωκοινοβούλιο: Αλλαγή νοοτροπίας για τα Δικαιώματα ατόμων με αναπηρία Σε έκθεση που υιοθετήθηκε από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου την … [διάβασε περισσότερο...] about Ευρωκοινοβούλιο: Αλλαγή νοοτροπίας για τα Δικαιώματα ατόμων με αναπηρία / European Parliament adopts report on equal rights for persons with disabilities

Ο ρόλος της κοινωνικής οικονομίας στην Ευρωπαϊκή Στρατηγική Φροντίδας /Recognition of cooperatives in the European Care Strategy package

15 Δεκεμβρίου, 2022 By Nikos Chrysogelos

Ο ρόλος της κοινωνικής οικονομίας στην Ευρωπαϊκή Στρατηγική Φροντίδας Στις 7 Σεπτεμβρίου 2022, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε ένα πακέτο εγγράφων … [διάβασε περισσότερο...] about Ο ρόλος της κοινωνικής οικονομίας στην Ευρωπαϊκή Στρατηγική Φροντίδας /Recognition of cooperatives in the European Care Strategy package

Δεξιότητες κοινωνικής επιχειρηματικότητας για νεαρούς φροντιστές ατόμων με χρόνια προβλήματα υγείας / Social Entrepreneurship Skills to Young CAREgivers of people with chronic Illness

20 Νοεμβρίου, 2022 By Nikos Chrysogelos

Δεξιότητες κοινωνικής επιχειρηματικότητας για νεαρούς φροντιστές ατόμων με χρόνια προβλήματα υγείας Χιλιάδες άνθρωποι αναλαμβάνουν τον ρόλο του … [διάβασε περισσότερο...] about Δεξιότητες κοινωνικής επιχειρηματικότητας για νεαρούς φροντιστές ατόμων με χρόνια προβλήματα υγείας / Social Entrepreneurship Skills to Young CAREgivers of people with chronic Illness

Περισσότερα άρθρα αυτής της κατηγορίας

Εργασία

Tα κύματα καύσωνα προκαλούν αυξημένο κίνδυνο για καρδιακά προβλήματα, δείχνει νέα έρευνα/ Heat Waves, an Increased Risk for Heart Problems, New Research Shows

23 Ιουνίου, 2024 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

Tα κύματα καύσωνα προκαλούν αυξημένο κίνδυνο για καρδιακά προβλήματα, δείχνει νέα έρευνα Άλλες … [διάβασε περισσότερο...] about Tα κύματα καύσωνα προκαλούν αυξημένο κίνδυνο για καρδιακά προβλήματα, δείχνει νέα έρευνα/ Heat Waves, an Increased Risk for Heart Problems, New Research Shows

WELCOMMON HOSTEL: Βιώσιμος τουρισμός, προσβασιμότητα, συμπερίληψη, εργασιακή ένταξη /Sustainable tourism, accessibility, inclusiveness, job integration, social economy and innovation

12 Σεπτεμβρίου, 2023 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

WELCOMMON HOSTEL: Βιώσιμος τουρισμός, προσβασιμότητα, συμπερίληψη, εργασιακή ένταξη Η κοινωνική … [διάβασε περισσότερο...] about WELCOMMON HOSTEL: Βιώσιμος τουρισμός, προσβασιμότητα, συμπερίληψη, εργασιακή ένταξη /Sustainable tourism, accessibility, inclusiveness, job integration, social economy and innovation

Διακήρυξη των φιλικών στον τουρισμό πόλεων για πιο υπεύθυνο μοντέλο / 10 principles on a more sustainable impact of tourism

13 Σεπτεμβρίου, 2022 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

Διακήρυξη των φιλικών στον τουρισμό πόλεων για πιο υπεύθυνο μοντέλο 10 αρχές για το πώς οι πόλεις … [διάβασε περισσότερο...] about Διακήρυξη των φιλικών στον τουρισμό πόλεων για πιο υπεύθυνο μοντέλο / 10 principles on a more sustainable impact of tourism

To βίντεο από την διαδικτυακή εκδήλωση Πράσινη Συμφωνία στην Ευρώπη και στην Ελλάδα / EU Green Deal and the Greek Green Deal”

21 Δεκεμβρίου, 2021 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

To βίντεο από την διαδικτυακή εκδήλωση Πράσινη Συμφωνία στην Ευρώπη και στην Ελλάδα EU Green Deal … [διάβασε περισσότερο...] about To βίντεο από την διαδικτυακή εκδήλωση Πράσινη Συμφωνία στην Ευρώπη και στην Ελλάδα / EU Green Deal and the Greek Green Deal”

Διαδικτυακή εκδήλωση: Μια Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία για όλους και όλες / Online event: EU Green Deal and the Greek Green Deal

15 Δεκεμβρίου, 2021 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

EU Green Deal και η Ελληνική Πράσινη Συμφωνία Διαδικτυακή Εκδήλωση "Μια Ευρωπαϊκή Πράσινη … [διάβασε περισσότερο...] about Διαδικτυακή εκδήλωση: Μια Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία για όλους και όλες / Online event: EU Green Deal and the Greek Green Deal

Tags

coronavirus COVID-19 covid19 Social Economy Europe Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Επιχειρήσεις Ευρωκοινοβούλιο Πράσινη Συμφωνία έρευνα αιολικά αλληλεγγύη ανανεώσιμη ενέργεια βιοποικιλότητα γυναίκες δράση για το κλίμα ενέργεια ενεργειακές τιμές ενεργειακή αποτελεσματικότητα ενεργειακή μετάβαση ενεργειακοί συνεταιρισμοί εργασία ευρωπαϊκή ένωση ευρωπαϊκή αλληλεγγύη ηλιακά ηλιακή ενέργεια καινοτομία καραντίνα κλίμα κλιματική δράση κλιματική κρίση κοινωνική αλληλεγγύη κοινωνική οικονομία κοροναϊός κρίση νεολαία οικονομία περιβάλλον πετρέλαιο ποδήλατο πολιτισμός πράσινη οικονομία πρόσφυγες πόλεις τέχνη υγεία

Footer

Εύχομαι τα καλύτερα γρήγορα

Ως Άνεμος Ανανέωσης θέλουμε την περίοδο του κοροναϊού να ανανεώσουμε τον τρόπο που εργαζόμαστε για λύσεις στα κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα. Η πανδημία και τα μέτρα που έχουν ληφθεί αναδεικνύουν πολλά προβλήματα τα οποία έχουν οι πιο ευάλωτοι, που αντιπροσωπεύουν, όμως, σήμερα ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας μας.
Εργαζόμαστε λοιπόν σε δύο επίπεδα:
• να βοηθήσουμε, με μεταφορά καλών πρακτικών, την ανάπτυξη πρωτοβουλιών αλληλεγγύης και αλληλο-υποστήριξης όχι μόνο όσο διαρκεί το #ΜενουμεΣπίτι αλλά και για την επόμενη μέρα, που θα είναι έτσι κι αλλιώς δύσκολη για τους περισσότερους,
• να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα επικοινωνίας, διαδικτυακής οργάνωσης συζητήσεων, μαθημάτων και εκδηλώσεων (με έμφαση στις καλλιτεχνικές). Έτσι δημιουργούμε ένα δίκτυο αλληλογνωριμίας και συνεργασιών όχι μόνο για το σήμερα αλλά και για το αύριο

Πρόσφατα

  • Tα κύματα καύσωνα προκαλούν αυξημένο κίνδυνο για καρδιακά προβλήματα, δείχνει νέα έρευνα/ Heat Waves, an Increased Risk for Heart Problems, New Research Shows
  • 2023, η θερμότερη χρονιά στη Γη από το 1850 /2023, the warmest year since 1850
  • Η Έκθεση “Κατάσταση οικονομικών προς όφελος της Φύσης 2023” /State of Finance for Nature 2023
  • ΕΟΠ: Η επίτευξη των στόχων της περιβαλλοντικής πολιτικής της ΕΕ έως το 2030 θα είναι δύσκολη / ΕΕΑ:Meeting EU environment policy targets by 2030 will be challenging
  • Η μέση θερμοκρασία του πλανήτη θα αυξηθεί 1,5°C, πολύ νωρίτερα από το αναμενόμενο / Carbon emissions on track to blow past 1.5°C climate threshold sooner than expected

Search

Tags

coronavirus COVID-19 covid19 Social Economy Europe Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Επιχειρήσεις Ευρωκοινοβούλιο Πράσινη Συμφωνία έρευνα αιολικά αλληλεγγύη ανανεώσιμη ενέργεια βιοποικιλότητα γυναίκες δράση για το κλίμα ενέργεια ενεργειακές τιμές ενεργειακή αποτελεσματικότητα ενεργειακή μετάβαση ενεργειακοί συνεταιρισμοί εργασία ευρωπαϊκή ένωση ευρωπαϊκή αλληλεγγύη ηλιακά ηλιακή ενέργεια καινοτομία καραντίνα κλίμα κλιματική δράση κλιματική κρίση κοινωνική αλληλεγγύη κοινωνική οικονομία κοροναϊός κρίση νεολαία οικονομία περιβάλλον πετρέλαιο ποδήλατο πολιτισμός πράσινη οικονομία πρόσφυγες πόλεις τέχνη υγεία

Copyright © 2025 · Magazine Pro on Genesis Framework · WordPress · Εισοδος