• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Home
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία

Καλές Πρακτικές<br />Best Practices

Άνεμος Ανανέωσης

Ad example
  • υγεία
  • οικονομία
  • εργασία
  • αλληλεγγύη
  • πράσινη καινοτομία
  • κοινωνική οικονομία
Βρίσκεστε εδώ:Αρχική / υγεία / Η Ρώμη δημιουργεί 150 χλμ ποδηλατόδρομων / Rome responds to COVID-19 with 150 kilometres of cycle routes

Η Ρώμη δημιουργεί 150 χλμ ποδηλατόδρομων / Rome responds to COVID-19 with 150 kilometres of cycle routes

21 Μαΐου, 2020 by Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

“Στη δεύτερη φάση των μέτρων για COVID-19 , είναι πολύ σημαντικό να επικεντρώσουμε στη βιώσιμη κινητικότητα και στην ποδηλασία. Αυτός είναι ο πιο αποτελεσματικός, και υγιεινός τρόπος για να γίνονται πολλές διαδρομές από τους πολίτες της Ρώμης“, λέει ο Enrico Stefàno, πρόεδρος της Επιτροπής Κινητικότητας της Ρώμης . Η Δήμος της Ρώμης δημιουργεί 150 χιλιόμετρα προσωρινών και μόνιμων ποδηλατικών διαδρομών στους κύριους δρόμους της πόλης και κατά μήκος άλλων βασικών διαδρομών για υποστήριξη της ασφαλούς κινητικότητας. Η δήμαρχος της πόλης Virginia Raggi, δήλωσε ότι «ενθαρρύνοντας την ενεργή κινητικότητα, θα είμαστε σε θέση να περιορίσουμε τη χρήση αυτοκινήτων και να μειώσουμε την πίεση στις δημόσιες συγκοινωνίες». Η κατασκευή της πρώτης διαδρομής στο Piazzale Cina ξεκίνησε στις 7 Μαΐου. Η κατασκευή αυτή είναι πολύ απλή και με ελάχιστο κόστος: νέα σήματα δρόμου με ποδήλατο υποδεικνύουν τη λωρίδα για τα οχήματα αυτά (τα ποδήλατα), η οποία αντικαθιστά εκείνη που προηγουμένως ήταν λωρίδα μόνο για αυτοκίνητα. Τέτοιες απλές και εύκολες στην εφαρμογή μέθοδοι επιτρέπουν τη γρήγορη δημιουργία ενός μεγάλου δικτύου, το οποίο είναι κρίσιμο δεδομένης της επείγουσας κατάστασης σήμερα. Ορισμένες από τις διαδρομές είχαν ήδη προβλεφθεί με το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της πόλης. Η συνεργασία και ανταλλαγή καλών πρακτικών έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του λεγόμενου σχεδίου έκτακτης ανάγκης για το ποδήλατο: οι βέλτιστες πρακτικές από άλλες πόλεις συνέβαλαν στη γρήγορη μεταφορά καλών πρακτικών και λύσεων και κινητοποίησαν για συνολικό όραμα. Οι διαδρομές αυτές αυξάνουν άμεσα και αποτελεσματική την μετακίνηση με ποδήλατο σήμερα στη Ρώμη. Το σχέδιο προβλέπει επίσης έναν διευρυμένο ρόλο για τα ποδήλατα που μεταφέρουν φορτία μέσα στην πόλη. Η Ρώμη είχε ένα από τα χειρότερα συστήματα μετακινήσεων, που βασίζονταν πολύ στη χρήση ΙΧ, κάτι που συμβάλλει στην ατμοσφαιρική ρύπανση αλλά και σε υπερβολικές δαπάνες των νοικοκυριών για μετακινήσεις αφού οι κάτοικοι της Ρώμης δαπανούν 135.000.000 ώρες για μετακινήσει κάθε χρόνο.

Η Ρώμη είναι μία από τις πολλές πόλεις που υλοποιούν με προσωρινές και μόνιμες ρυθμίσεις την επέκταση ποδηλατικών διαδρομών, επιταχύνοντας την υλοποίηση σχεδίων με ορίζοντα το 2030 και μετά ή ξεκινώντας τώρα νέα σχέδια για στήριξη του ποδηλάτου. Στην περίπτωση της Ρώμης και άλλων πόλεων, το πρόγραμμα CIVITAS έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ενός σχεδίου έκτακτης ανάγκης για την ποδηλασία.

Rome COVID-19 Cycle Route Map

Rome responds to COVID-19 with 150 kilometres of cycle routes

Last week, Rome’s city council approved the construction of 150 kilometers of temporary and permanent cycle routes on the city’s main streets and along other key routes. With the Italian capital only beginning to emerge from a long and intense lockdown, local authorities consider cycling an effective way for residents to remain mobile whilst adhering to the physical distancing rules in place to combat COVID-19. The steps taken to support cycling have numerous benefits, as Virginia Raggi, Mayor of Rome attests, “by encouraging active mobility, we will be able to limit the use of cars and reduce the strain on public transport.” Aside from this, the cycling infrastructure should also help create the interconnected transport network envisioned for the Italian capital within its Sustainable Urban Mobility Plan (SUMP).

Construction on the first route at the Piazzale Cina began on 7 May. New road markings indicate the cycle lane, which replaces what had previously been a car-only lane. Such simple and easy-to-implement methods enable the quick creation of a large network, which is crucial given the current situation’s urgency. Some of the routes were already foreseen with the city’s SUMP. Handshake played a crucial role in formulating the so-called cycling emergency plan: best practice from fellow cities in the project informed practical implementation and inspired the overall vision. Most importantly, the routes shoud “systematically boost the level of cycling in Rome; this is what the city wants to achieve with Handshake’s help“, comments Francesco Iacorossi, Project Manager, Roma Servizi per la Mobilità. The plan also foresees an expanded role for cargobikes in the city’s logistics system.

Statistics

Population icon

2,876,614 Population

Amount of cyclists icon

20k/day Amount of cyclists (on busiest route)

Car ownership rate icon
Car ownership rate icon

613 Car ownership rate (cars per 1000 residents)

City area<

1285 km² City area

Length of cycle network icon

125 km Length of cycle network

Enrico Stefàno, President of Rome’s Mobility Commission, says, “in phase two of our COVID-19 response, it has become more important to focus on sustainable mobility and cycling. The latter is the most effective, efficient and healthy way to complete many journeys made by people in Rome.”

Rome has much unfulfilled potential when it comes to active mobility. Cycling has a crucial role to play in reducing congestion and improving the quality of life for all in the Italian capital. Main cycling challenges: A combination of a lack of a cycling culture and proper infrastructure and the influence of decades of car-oriented policies has created a potent mix – one of the Europe’s highest car ownership rates ande one of its lowest cycling rates. The exensive use of private vehicles does not only have a high environmental cost, but also an economic one: Rome’s inhabitants spend 135 million hours commuting each year. There exists great promise for sustainable urban mobility to become an integral part of the city fabric, and in the process make it a more liveable place for residents and tourists alike.

Find out more on what the Italian capital is doing in Handshake on its dedicated page.

Ανηκει στην κατηγορια:υγεία επισημασμένο με:βιώσιμη κινητικότητα, κοροναϊός, ποδήλατο, υγεία

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αρχική Πλευρική Στήλη

  • Facebook

Αλληλεγγύη

Ρατσισμός, ξενοφοβία και διακρίσεις βλάπτουν την υγεία / Racism, xenophobia and discrimination are fundamental determinants of health

17 Δεκεμβρίου, 2022 By Nikos Chrysogelos

Ρατσισμός, ξενοφοβία και διακρίσεις βλάπτουν την υγεία «Ο ρατσισμός, η ξενοφοβία και οι διακρίσεις είναι θεμελιώδεις καθοριστικοί παράγοντες της … [διάβασε περισσότερο...] about Ρατσισμός, ξενοφοβία και διακρίσεις βλάπτουν την υγεία / Racism, xenophobia and discrimination are fundamental determinants of health

Στην Skellefteå το βραβείο πόλης προσβάσιμης σε άτομα με αναπηρίες /Skellefteå city accessible to persons with disabilities

19 Φεβρουαρίου, 2023 By Nikos Chrysogelos

Στην Skellefteå το βραβείο πόλης προσβάσιμης σε άτομα με αναπηρίες Η σουηδική πόλη Skellefteå παρέλαβε το 2023 Access City Award ως αναγνώριση της … [διάβασε περισσότερο...] about Στην Skellefteå το βραβείο πόλης προσβάσιμης σε άτομα με αναπηρίες /Skellefteå city accessible to persons with disabilities

Ευρωκοινοβούλιο: Αλλαγή νοοτροπίας για τα Δικαιώματα ατόμων με αναπηρία / European Parliament adopts report on equal rights for persons with disabilities

15 Δεκεμβρίου, 2022 By Nikos Chrysogelos

Ευρωκοινοβούλιο: Αλλαγή νοοτροπίας για τα Δικαιώματα ατόμων με αναπηρία Σε έκθεση που υιοθετήθηκε από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου την … [διάβασε περισσότερο...] about Ευρωκοινοβούλιο: Αλλαγή νοοτροπίας για τα Δικαιώματα ατόμων με αναπηρία / European Parliament adopts report on equal rights for persons with disabilities

Ο ρόλος της κοινωνικής οικονομίας στην Ευρωπαϊκή Στρατηγική Φροντίδας /Recognition of cooperatives in the European Care Strategy package

15 Δεκεμβρίου, 2022 By Nikos Chrysogelos

Ο ρόλος της κοινωνικής οικονομίας στην Ευρωπαϊκή Στρατηγική Φροντίδας Στις 7 Σεπτεμβρίου 2022, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε ένα πακέτο εγγράφων … [διάβασε περισσότερο...] about Ο ρόλος της κοινωνικής οικονομίας στην Ευρωπαϊκή Στρατηγική Φροντίδας /Recognition of cooperatives in the European Care Strategy package

Δεξιότητες κοινωνικής επιχειρηματικότητας για νεαρούς φροντιστές ατόμων με χρόνια προβλήματα υγείας / Social Entrepreneurship Skills to Young CAREgivers of people with chronic Illness

20 Νοεμβρίου, 2022 By Nikos Chrysogelos

Δεξιότητες κοινωνικής επιχειρηματικότητας για νεαρούς φροντιστές ατόμων με χρόνια προβλήματα υγείας Χιλιάδες άνθρωποι αναλαμβάνουν τον ρόλο του … [διάβασε περισσότερο...] about Δεξιότητες κοινωνικής επιχειρηματικότητας για νεαρούς φροντιστές ατόμων με χρόνια προβλήματα υγείας / Social Entrepreneurship Skills to Young CAREgivers of people with chronic Illness

Περισσότερα άρθρα αυτής της κατηγορίας

Εργασία

Tα κύματα καύσωνα προκαλούν αυξημένο κίνδυνο για καρδιακά προβλήματα, δείχνει νέα έρευνα/ Heat Waves, an Increased Risk for Heart Problems, New Research Shows

23 Ιουνίου, 2024 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

Tα κύματα καύσωνα προκαλούν αυξημένο κίνδυνο για καρδιακά προβλήματα, δείχνει νέα έρευνα Άλλες … [διάβασε περισσότερο...] about Tα κύματα καύσωνα προκαλούν αυξημένο κίνδυνο για καρδιακά προβλήματα, δείχνει νέα έρευνα/ Heat Waves, an Increased Risk for Heart Problems, New Research Shows

WELCOMMON HOSTEL: Βιώσιμος τουρισμός, προσβασιμότητα, συμπερίληψη, εργασιακή ένταξη /Sustainable tourism, accessibility, inclusiveness, job integration, social economy and innovation

12 Σεπτεμβρίου, 2023 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

WELCOMMON HOSTEL: Βιώσιμος τουρισμός, προσβασιμότητα, συμπερίληψη, εργασιακή ένταξη Η κοινωνική … [διάβασε περισσότερο...] about WELCOMMON HOSTEL: Βιώσιμος τουρισμός, προσβασιμότητα, συμπερίληψη, εργασιακή ένταξη /Sustainable tourism, accessibility, inclusiveness, job integration, social economy and innovation

Διακήρυξη των φιλικών στον τουρισμό πόλεων για πιο υπεύθυνο μοντέλο / 10 principles on a more sustainable impact of tourism

13 Σεπτεμβρίου, 2022 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

Διακήρυξη των φιλικών στον τουρισμό πόλεων για πιο υπεύθυνο μοντέλο 10 αρχές για το πώς οι πόλεις … [διάβασε περισσότερο...] about Διακήρυξη των φιλικών στον τουρισμό πόλεων για πιο υπεύθυνο μοντέλο / 10 principles on a more sustainable impact of tourism

To βίντεο από την διαδικτυακή εκδήλωση Πράσινη Συμφωνία στην Ευρώπη και στην Ελλάδα / EU Green Deal and the Greek Green Deal”

21 Δεκεμβρίου, 2021 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

To βίντεο από την διαδικτυακή εκδήλωση Πράσινη Συμφωνία στην Ευρώπη και στην Ελλάδα EU Green Deal … [διάβασε περισσότερο...] about To βίντεο από την διαδικτυακή εκδήλωση Πράσινη Συμφωνία στην Ευρώπη και στην Ελλάδα / EU Green Deal and the Greek Green Deal”

Διαδικτυακή εκδήλωση: Μια Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία για όλους και όλες / Online event: EU Green Deal and the Greek Green Deal

15 Δεκεμβρίου, 2021 από Nikos Chrysogelos Αφηστε σχολιο

EU Green Deal και η Ελληνική Πράσινη Συμφωνία Διαδικτυακή Εκδήλωση "Μια Ευρωπαϊκή Πράσινη … [διάβασε περισσότερο...] about Διαδικτυακή εκδήλωση: Μια Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία για όλους και όλες / Online event: EU Green Deal and the Greek Green Deal

Tags

coronavirus COVID-19 covid19 Social Economy Europe Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Επιχειρήσεις Ευρωκοινοβούλιο Πράσινη Συμφωνία έρευνα αιολικά αλληλεγγύη ανανεώσιμη ενέργεια βιοποικιλότητα γυναίκες δράση για το κλίμα ενέργεια ενεργειακές τιμές ενεργειακή αποτελεσματικότητα ενεργειακή μετάβαση ενεργειακοί συνεταιρισμοί εργασία ευρωπαϊκή ένωση ευρωπαϊκή αλληλεγγύη ηλιακά ηλιακή ενέργεια καινοτομία καραντίνα κλίμα κλιματική δράση κλιματική κρίση κοινωνική αλληλεγγύη κοινωνική οικονομία κοροναϊός κρίση νεολαία οικονομία περιβάλλον πετρέλαιο ποδήλατο πολιτισμός πράσινη οικονομία πρόσφυγες πόλεις τέχνη υγεία

Footer

Εύχομαι τα καλύτερα γρήγορα

Ως Άνεμος Ανανέωσης θέλουμε την περίοδο του κοροναϊού να ανανεώσουμε τον τρόπο που εργαζόμαστε για λύσεις στα κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα. Η πανδημία και τα μέτρα που έχουν ληφθεί αναδεικνύουν πολλά προβλήματα τα οποία έχουν οι πιο ευάλωτοι, που αντιπροσωπεύουν, όμως, σήμερα ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας μας.
Εργαζόμαστε λοιπόν σε δύο επίπεδα:
• να βοηθήσουμε, με μεταφορά καλών πρακτικών, την ανάπτυξη πρωτοβουλιών αλληλεγγύης και αλληλο-υποστήριξης όχι μόνο όσο διαρκεί το #ΜενουμεΣπίτι αλλά και για την επόμενη μέρα, που θα είναι έτσι κι αλλιώς δύσκολη για τους περισσότερους,
• να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα επικοινωνίας, διαδικτυακής οργάνωσης συζητήσεων, μαθημάτων και εκδηλώσεων (με έμφαση στις καλλιτεχνικές). Έτσι δημιουργούμε ένα δίκτυο αλληλογνωριμίας και συνεργασιών όχι μόνο για το σήμερα αλλά και για το αύριο

Πρόσφατα

  • Tα κύματα καύσωνα προκαλούν αυξημένο κίνδυνο για καρδιακά προβλήματα, δείχνει νέα έρευνα/ Heat Waves, an Increased Risk for Heart Problems, New Research Shows
  • 2023, η θερμότερη χρονιά στη Γη από το 1850 /2023, the warmest year since 1850
  • Η Έκθεση “Κατάσταση οικονομικών προς όφελος της Φύσης 2023” /State of Finance for Nature 2023
  • ΕΟΠ: Η επίτευξη των στόχων της περιβαλλοντικής πολιτικής της ΕΕ έως το 2030 θα είναι δύσκολη / ΕΕΑ:Meeting EU environment policy targets by 2030 will be challenging
  • Η μέση θερμοκρασία του πλανήτη θα αυξηθεί 1,5°C, πολύ νωρίτερα από το αναμενόμενο / Carbon emissions on track to blow past 1.5°C climate threshold sooner than expected

Search

Tags

coronavirus COVID-19 covid19 Social Economy Europe Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Επιχειρήσεις Ευρωκοινοβούλιο Πράσινη Συμφωνία έρευνα αιολικά αλληλεγγύη ανανεώσιμη ενέργεια βιοποικιλότητα γυναίκες δράση για το κλίμα ενέργεια ενεργειακές τιμές ενεργειακή αποτελεσματικότητα ενεργειακή μετάβαση ενεργειακοί συνεταιρισμοί εργασία ευρωπαϊκή ένωση ευρωπαϊκή αλληλεγγύη ηλιακά ηλιακή ενέργεια καινοτομία καραντίνα κλίμα κλιματική δράση κλιματική κρίση κοινωνική αλληλεγγύη κοινωνική οικονομία κοροναϊός κρίση νεολαία οικονομία περιβάλλον πετρέλαιο ποδήλατο πολιτισμός πράσινη οικονομία πρόσφυγες πόλεις τέχνη υγεία

Copyright © 2025 · Magazine Pro on Genesis Framework · WordPress · Εισοδος