27 φέρι-μποτ μηδενικών εκπομπών αντί για πετρελαιοκίνητα στην Μπανγκόκ
Με έναν ηλεκτρικό κινητήρα που αναπτύχθηκε από τους ειδικούς της ηλεκτρικής ναυτιλίας στο Danfoss Editron, 27 επιβατηγά πορθμεία μηδενικών εκπομπών θα αντικαταστήσουν σύντομα ένα σύμπλεγμα παλαιών πετρελαιοκινητήρων στον ποταμό Chao Phraya της Μπανγκόκ ως μέρος μιας διερευνητικής προσπάθειας για βελτίωση της ποιότητας του αέρα και καθαρισμό της παροχής νερού στην πρωτεύουσα της Ταϊλάνδης.
Με περίπου 23 εκατομμύρια επισκέπτες να φθάνουν κατά τη διάρκεια των κανονικών ετών, χωρίς COVID, η πρωτεύουσα της Ταϊλάνδης Μπανγκόκ αναφέρεται συχνά ως η πιο δημοφιλής πόλη στον κόσμο. Αυτοί οι τουρίστες μετακινούνται με πολλούς τρόπους, φυσικά, αλλά συχνά ταξιδεύουν για να ξεναγηθούν στον ιστορικό ορίζοντα της πόλης με ένα από τα δεκάδες πλοία της πόλης. Αυτά τα σκάφη αποτελούν επίσης βασικό μέρος της εφοδιαστικής αλυσίδας της πόλης, των τροφίμων και των ανθρώπων γύρω από την πολυσύχναστη μητρόπολη. Το πρόβλημα είναι, ωστόσο, ότι αυτά τα παλιά πορθμεία “εκτοξεύουν” κυριολεκτικά τόνους εκπομπών άνθρακα και διαρρέουν μεγάλες ποσότητες πετρελαίου και καυσίμων στον αέρα και το νερό της χώρας. Ως εκ τούτου, η ποιότητα του αέρα της πόλης καταγράφεται τακτικά ως «ανθυγιεινή».
Αυτά τα νέα πλοία πρόκειται να παίξουν μεγάλο ρόλο στον καθαρισμό όλων αυτών. «Αυτό το έργο μπορεί να ανοίξει το δρόμο για να τα ξαναζήσει η πόλη με βιώσιμο τρόπο, συνδέοντας βασικά δίκτυα μεταφορών και παρέχοντας μια ομαλή και άνετη διαδρομή στους μετακινούμενους», εξηγεί ο David Hunter, Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Danfoss Editron για την αγορά Ασίας-Ειρηνικού. «Θα συμβάλει επίσης στον περιορισμό της ανάγκης για περαιτέρω σήραγγες και δρόμους, με τις πλωτές οδούς να γίνονται και πάλι [ένας ακόμη πιο δημοφιλής] τρόπος μεταφοράς. Περισσότερα από αυτά τα έργα που θα υλοποιηθούν θα βοηθήσουν την πόλη να έχει λιγότερη ρύπανση και μποτιλιάρισμα. Αναμένεται ότι η εισαγωγή αυτού του στόλου από πλήρως ηλεκτρικά καταμαράν θα απομακρύνει περίπου 9500 τόνους εκπομπών CO2 από την ατμόσφαιρα, ετησίως.
Καθένα από τα είκοσι επτά πλοία τύπου καταμαράν θα μπορεί να μεταφέρει έως και 200 επιβάτες και θα ταξιδεύει με ώθηση από ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων σειράς EM-PMI375-T800 Danfoss. Αυτοί οι κινητήρες είναι ο καθένας καλός για συνεχή ισχύ μεταξύ 174-192kW, και, κατά την Danfoss, “βασίζονται σε σύγχρονη τεχνολογία”
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες ψύχονται επίσης με υγρό, σχεδιασμένοι για να λειτουργούν σε σκληρά περιβάλλοντα λειτουργίας και έχουν μικρότερες διαστάσεις, ελαφρύτερο βάρος και υψηλότερη απόδοση από τους σημερινούς κινητήρες ντίζελ. Όλα αυτά πρέπει να σημαίνουν ότι τα νέα πορθμεία είναι φθηνότερα για να λειτουργούν εκτός από καθαρότερα και πιο πράσινα.
Η αγορά μεγάλων σκαφών της Bankgok επιδοτείται μερικώς με 33 εκατομμύρια δολάρια (ΗΠΑ) από την εταιρεία ενέργειας της Ταϊλάνδης Energy Absolute. Η επένδυση θα βοηθήσει στην εγκατάσταση σταθμών γρήγορης φόρτισης σε μια σειρά από στάσεις αποβάθρας οι οποίοι, σύμφωνα με την εταιρεία, θα είναι σε θέση να φορτίζουν γρήγορα τα πλοία σε μόλις 15 λεπτά. Τα ηλεκτρικά πορθμεία θα μπορούν να λειτουργούν μεταξύ δύο και τεσσάρων ωρών με κάθε φόρτιση, και για απόσταση 80-100 χλμ.
Το έργο αναμένεται να είναι το πρώτο από τα πολλά στην Ταϊλάνδη, με τα στελέχη της Danfoss να βλέπουν ηλεκτρικά φορτηγά και λεωφορεία ως πιθανή μελλοντική επιχειρηματική ευκαιρία – υποθέτοντας ότι αυτό το εγχείρημα με την Energy Absolute αποδίδει. «Η Energy Absolute είναι μια κορυφαία εταιρεία που επενδύει σε μεγάλο βαθμό σε βιώσιμες υποδομές και μεταφορές. Είμαστε ενθουσιασμένοι για τις δυνατότητες κοινής συνεργασίας».
—————————————————————————————————————————————————————————————–
27 zero-emission passenger ferries replace diesels in Bangkok’s River
With an electric powertrain developed by the electric marine experts at Danfoss Editron, some 27 zero-emission passenger ferries will soon replace a hodgepodge of aging diesels in Bangkok’s Chao Phraya River as part of an exploratory bid to improve air quality and clean up the water supply in the Thai capitol.
With nearly 23 million visitors arriving during normal, non-COVID years, Thailand’s capitol city of Bangkok is often cited as the most visited city in the world. Those tourists get around in a number of ways, of course, but as often as not they’re checking out the city’s storied skyline from one of the dozens of the city’s ferries. Those boats are also a key part of the city’s logistics, moving goods, food, and people around the bustling metropolis. The problem is, however, those old ferries belch out literally tons of carbon emissions and leak untold gallons of oil and fuel into the country’s air and water. As such, the city’s air quality is regularly recorded as “unhealthy.”
Those new ferries are going to play a big role in cleaning all that up. “This project can pave the way to bringing them back to life in a sustainable manner by linking key transport networks and providing a smooth and comfortable ride to commuters,” explains David Hunter, Danfoss Editron’s Business Development Manager for the Asian-Pacific market. “It will also help to curb the need for further tunnels and roads, with the waterways becoming [an even more popular] mode of transport once again. More of these projects coming to fruition will help the city become less polluted and congested. It is anticipated that introducing this fleet of fully-electric catamarans will remove approximately 9500 tons of CO2 emissions from the atmosphere, annually.”
9500 tons of carbon is — I mean, that’s a lot of carbon to not get stuck with, you know?
Each of the twenty-seven catamaran-style ferries will be capable of carrying up to 200 passengers, and will be pushed along by a pair of EM-PMI375-T800 series Danfoss electric motors. Those motors are each good for a continuous power output of between 174-192kW, and are, per Danfoss, “based on synchronous reluctance assisted permanent magnet technology.”
The electric motors are also liquid-cooled, designed to work in harsh operating environments and offer smaller dimensions, lighter weight and higher efficiencies than current diesel motors. All of which should mean the new ferries are cheaper to operate in addition to being cleaner and greener.
Bankgok’s big boat buy is being partially subsidized by a $33 million (US) from Thai energy company Energy Absolute. Their investment will help to install fast-charging stations at a number of dockside stops which, the company claims, will be capable of fast-charging the ferries in just 15 minutes. The electric ferries will be able of operating for between two and four hours on each charge, with a range of 80-100km.
The project is hoped to be the first of many in Thailand, with Danfoss executives eyeing electric trucks and buses as a potential future business opportunity — assuming this venture with Energy Absolute pays off. For his part, Hunter thinks it will. “Energy Absolute is a top-tier company that is heavily investing in sustainable infrastructure and transportation. We are excited about the potential of working together further.”
Here’s hoping the experiment is a big hit, with still more electric ferries — like the recently-launched Maid of the Mist at Niagara Falls — helping to keep the world’s waterways clear and blue in the years to come.
Αφήστε μια απάντηση